Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

UN Global Compact. Heidelberg na rzecz ekologii

© Heidelberg

Organizacja Narodów Zjednoczonych potwierdziła włączenie Heidelberg do największej na świecie inicjatywy na rzecz zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstw. Dołączając do programu UN Global Compact firma podkreśla swoje zaangażowanie w dostosowanie swojej strategii korporacyjnej do zasad zrównoważonego rozwoju w zakresie praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. Firma już w przeszłości aktywnie promowała ochronę środowiska i odpowiedzialność społeczną, a stając się częścią UN Global Compact, jeszcze bardziej wzmocni te wysiłki.

 

UN Global Compact realizuje wizję zrównoważonej i inkluzywnej gospodarki od 2000 roku, w oparciu o dziesięć uniwersalnych zasad i 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Sygnatariuszami inicjatywy jest ponad 21 000 firm i organizacji w ponad 160 krajach. Heidelberg postrzega zrównoważony rozwój jako nieodłączną część swojej strategii biznesowej, która stanowi podstawę długoterminowego sukcesu gospodarczego. W tym celu firma zobowiązała się do osiągnięcia neutralności klimatycznej w swoich zakładach produkcyjnych, rozwojowych i handlowych do 2030 roku. Priorytetem jest zwiększenie efektywności energetycznej, zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i zwiększenie produkcji energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii. Ważnym kamieniem milowym na drodze do osiągnięcia tych celów było uruchomienie we wrześniu tego roku największego w Grupie systemu fotowoltaicznego w zakładzie w Amstetten. Wszelkie emisje dwutlenku węgla, których nie można uniknąć, Heidelberg obiecuje w przyszłości zneutralizowa poprzez stosowną rekompensatę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty