Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

UL Ecologo dla Koenig & Bauer

UL działa na rzecz gospodarki o zrównoważonym rozwoju poprzez wspieranie wzrostu i rozwoju produktów, usług i organizacji przyjaznych dla środowiska.

Firma Koenig & Bauer Durst uzyskała certyfikat UL Ecologo dla swoich atramentów na bazie wody Durst WT Food SP Ink oraz Durst WT Food MP Ink, co potwierdza ich zgodność z zasadami gospodarki o zrównoważonym rozwoju.

Produkty spełniają rygorystyczne kryteria ekologiczne określone w normie UL Ecologo (2801 - 2012 Standard for Sustainability for Printing Inks) i nie zawierają określonych przez normę niebezpiecznych składników. Ocenie poddane zostały atramenty czarne, cyjanowe, magenta i żółte. 

Produkty uzyskały certyfikat UL Ecologo w wyniku oceny wielu kryteriów przez cały cykl użytkowania produktu, w tym między innymi zużycia energii, utylizacji odpadów i redukcji toksyczności na środowisko. Wykorzystując opatentowaną technologię atramentów na bazie wody, atramenty zostały zaprojektowane z wykorzystaniem rozwiązań zapewniających zautomatyzowane, wydajne i bezpieczne dla żywności systemy drukowania.

Atrameny są używane w maszynie drukującej Delta SPC Flexline Automatic 130 firmy Koenig & Bauer Durst. Atramenty WT Food SP zostały zaprojektowane z myślą o szybkich procesach drukowania na materiałach falistych i są stosowane na jednoprzebiegowej linii drukującej, natomiast atramenty WT Food MP są używane w druku wieloprzebiegowym.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty