Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

„Klient nasz Pan”

 

Firma Wave Group, zajmująca się produkcją tekturowych opakowań, projektowaniem graficznym, drukiem offsetowym, pracami introligatorskimi oraz szyciem lekkiej odzieży reklamowej, w tym trudnym czasie zaproponowała swoją wersję maseczek ochronnych. Maseczki wykonane są z polskiego wigofilu, który dobrze przepuszcza powietrze i jest wytrzymały na rozciąganie i ścieranie. Maseczki posiadają także podwójną warstwę ochronną. Dzięki licznym inwestycjom w maszyny i rozbudowę parku maszynowego, grupa realizuje większość prac w całości u siebie, w tym proponowane maseczki, co pozwala im na znaczną niezależność i skrócenie czasu produkcji. Firma działa przede wszystkim na terenie Warszawy i w jej okolicach, ale chętnie podejmuje się również zleceń z całej Polski, Europy a nawet Azji. Jej głównym mottem jest hasło „Nasz klient nasz Pan”, co dowodzi temu, że gotowa jest podjąć się najbardziej nietypowych zleceń. Od 1995 roku firma przechodzi wiele przemian, stale poszerzając swoje portfolio. W zakresie produkcji opakowań oferuje wysoko spersonalizowane opakowania z tektury falistej i litej, które powstają w specjalnym studio projektowym. Dla obniżenia kosztów produkcji, firma opracowała metodę skrócenia linii produkcyjnej, łącząc maszyny do produkcji tektury falistej i kaszerowania. Oferta obejmuje indywidualne pudełka o złożonej konstrukcji, wykończone ozdobną szatą graficzną, zabezpieczoną lakierem UV lub folią UV, dzięki czemu w efekcie końcowym powstają eleganckie błyszczące, matowe lub fakturowe opakowania. Oprócz druku offsetowego, firma wykonuje także nadruki metodą fleksodruku oraz sitodruku. Swoje usługi kieruje przede wszystkim do dużych firm i korporacji, jednak do każdego zamówienia podchodzi indywidualnie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty