Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Oferta nie tylko dla poligrafii

Na zdjęciu od lewej: Adam Kulesza, współwłaściciel firmy Amagraf  oraz Andrzej Walczak, współwłaściciel firmy Sara.

© Amagraf

Amagraf to od wielu lat dostawca maszyn i materiałów dla branży poligraficznej. Ekspansja firmy, jaka ma miejsce w ostatnim czasie, obejmuje także inne sektory gospodarki. Przykładem jest chociażby wdrożenie plotera termicznego CNC Thermocut w wersji midi 250 w przedsiębiorstwie budowlanym Sara. Służy on tu między innymi do wycinania kółeczek ze styropianu, które wcześniej firma musiała kupować od podwykonawców, co generowało niemałe koszty, a często również nie zapewniało zadawalającej jakości. Inwestycja nie tylko wpłynęła na oszczędności, ale też znacząco poprawiła jakość tych elementów, niezbędnych przy wszelkich budowach. 

Ploter termiczny CNC Thermocut w wersji midi 250 charakteryzuje się wysoką wytrzymałością oraz możliwością pracy ze zwiększonymi prędkościami i rozgrzewającym się do temperatury około 800°C. Maksymalna prędkość cięcia wynosi tu 700 mm/min. z dokładnością 1,0 mm/m. Umożliwia on wycinanie dowolnych przestrzennych obiektów w materiałach o gęstości do 60 kg/m³ i poddających się obróbce termicznej, takich jak styrodur, styropian, pianka poliuretanowa itp. Firma Amagraf skonfigurowała również samo urządzenie, by odpowiadało ono w największym stopniu potrzebom firmy Sara, ale także umożliwiało tworzenie innych elementów, które potrzebne są na budowach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty