Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Oferta nie tylko dla poligrafii

Na zdjęciu od lewej: Adam Kulesza, współwłaściciel firmy Amagraf  oraz Andrzej Walczak, współwłaściciel firmy Sara.

© Amagraf

Amagraf to od wielu lat dostawca maszyn i materiałów dla branży poligraficznej. Ekspansja firmy, jaka ma miejsce w ostatnim czasie, obejmuje także inne sektory gospodarki. Przykładem jest chociażby wdrożenie plotera termicznego CNC Thermocut w wersji midi 250 w przedsiębiorstwie budowlanym Sara. Służy on tu między innymi do wycinania kółeczek ze styropianu, które wcześniej firma musiała kupować od podwykonawców, co generowało niemałe koszty, a często również nie zapewniało zadawalającej jakości. Inwestycja nie tylko wpłynęła na oszczędności, ale też znacząco poprawiła jakość tych elementów, niezbędnych przy wszelkich budowach. 

Ploter termiczny CNC Thermocut w wersji midi 250 charakteryzuje się wysoką wytrzymałością oraz możliwością pracy ze zwiększonymi prędkościami i rozgrzewającym się do temperatury około 800°C. Maksymalna prędkość cięcia wynosi tu 700 mm/min. z dokładnością 1,0 mm/m. Umożliwia on wycinanie dowolnych przestrzennych obiektów w materiałach o gęstości do 60 kg/m³ i poddających się obróbce termicznej, takich jak styrodur, styropian, pianka poliuretanowa itp. Firma Amagraf skonfigurowała również samo urządzenie, by odpowiadało ono w największym stopniu potrzebom firmy Sara, ale także umożliwiało tworzenie innych elementów, które potrzebne są na budowach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty