Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Screen doprecyzowuje rynki druku. Nowe logo Truepress

© Screen Graphic Solutions

Firma Screen Graphic Solutions zaktualizowała odpowiednie loga produktów dla swojej marki systemów druku cyfrowego z serii Truepress. Zmiany mają na celu jasne określenie rozwoju produktów i rozwiązań Screen dla każdego z rynków druku.

Firma Screen wprowadziła na rynek system druku atramentowego z roli Truepress Jet 520 w 2006 roku. Od tego czasu zastosowała swoje technologie atramentowe i oprogramowanie - w tym systemy przepływu pracy - do opracowania szerokiej gamy maszyn cyfrowych i rozwiązań dostosowanych do konkretnych rynków druku (komercyjego/wydawniczego, etykiet i opakowań). W ostatnich latach na każdym z tych rynków szybko rosły oczekiwania dotyczące możliwości maszyn cyfrowych, a rodzaje wymaganych rozwiązań uległy dalszej dywersyfikacji. W odpowiedzi na te trendy, Screen nieustannie pracuje nad lepszym zróżnicowaniem rozwoju produktów i rozwiązań dla poszczególnych obszarów oraz zwiększeniem zdolności do dostarczania nowych wartości swoim klientom. W ramach tego procesu firma zaktualizowała projekty logo i kolory swoich produktów z serii Truepress dla każdego z trzech wspomnianych rynków. Nowe projekty opierają się na koncepcji tradycji i innowacji oraz wykorzystują tradycyjną japońską kolorystykę z prostym, unikalnym liternictwem. W przyszłości firma planuje kontynuować rozwój produktów z marką dedykowaną dla danego rynku, aby móc lepiej wyróżnić rozwiązania, które może dostarczyć w każdej dziedzinie.

Screen planuje rozpocząć wysyłkę urządzeń opatrzonych nowymi logotypami od wiosny 2023 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty