Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany w magazynach Burdy. Połączenie redakcji

Począwszy od kwietnia Burda Media Polska wprowadziła nową strategię zarządzania produktami w obszarze luxury & lifestyle i travel. Zmiany obejmują połączenie dotychczas dwóch odrębnych zespołów redakcyjnych  zajmujących się wydaniami drukowanymi i serwisami online w jedną strukturę. Na czele połączonych zespołów stoi jedna naczelna.

Stanowisko redaktor naczelnej połączonych redakcji magazynu Elle objęła Marta Tabiś-Szymanek, która od 15 lat odpowiadała za politykę wydawniczą w mediach z segmentu Beauty, Fashion & Lifestyle. Zespół połączonych redakcji tytułu Glamour kontynuuje swoją pracę pod zwierzchnictwem Katarzyny Dąbrowskiej, która w Burda Media Polska przez ostatnich pięć lat była redaktor naczelną magazynu Glamour. We efekcie wprowadzonych zmian stanowisko redaktora naczelnego połączonych zespołów National Geographic i Traveler objął Łukasz Załuski, dotychczasowy redaktor naczelny National-geographic.pl. Jego zastępcą została Agnieszka Franus, która dotychczas prowadziła grupę magazynów National Geogarphic i która w dalszym ciągu jest redaktor naczelną magazynu Kaleidoscope. Marką Viva! bez zmian zarządza Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska. Joanna Lorynowicz, Marta Kowalska i Aleksandra Sokalska odchodzą z Burdy.
”Jesteśmy w przełomowym momencie, gdy na oczach użytkowników granica pomiędzy mediami drukowanymi, cyfrowymi czy też social mediami coraz bardziej się zaciera. Dlatego chcemy zarządzać naszym portfolio mediowym, w tym polityką wydawniczą przez pryzmat marki i segmentu tematycznego w którym działa, a nie kanałów dotarcia jakim jest print czy digital. To naturalny krok, który wynika ze zmiany w konsumpcji mediów, a nie z powodów efektywnościowych, gdyż nie planujemy zmian w składach osobowych połączonych redakcji” skomentowała wprowadzone od kwietnia zmiany Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca segmentu Luxury & Lifestyle.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty