Kalendarium

25-27.04.2023 · LogiMat, Stuttgart

04-10.05.2023 · InterPack, Düsseldorf

23-26.05.2023 · Fespa, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

11-14.09.2023 · Labelexpo, Bruksela

Zmiany w magazynach Burdy. Połączenie redakcji

Począwszy od kwietnia Burda Media Polska wprowadziła nową strategię zarządzania produktami w obszarze luxury & lifestyle i travel. Zmiany obejmują połączenie dotychczas dwóch odrębnych zespołów redakcyjnych  zajmujących się wydaniami drukowanymi i serwisami online w jedną strukturę. Na czele połączonych zespołów stoi jedna naczelna.

Stanowisko redaktor naczelnej połączonych redakcji magazynu Elle objęła Marta Tabiś-Szymanek, która od 15 lat odpowiadała za politykę wydawniczą w mediach z segmentu Beauty, Fashion & Lifestyle. Zespół połączonych redakcji tytułu Glamour kontynuuje swoją pracę pod zwierzchnictwem Katarzyny Dąbrowskiej, która w Burda Media Polska przez ostatnich pięć lat była redaktor naczelną magazynu Glamour. We efekcie wprowadzonych zmian stanowisko redaktora naczelnego połączonych zespołów National Geographic i Traveler objął Łukasz Załuski, dotychczasowy redaktor naczelny National-geographic.pl. Jego zastępcą została Agnieszka Franus, która dotychczas prowadziła grupę magazynów National Geogarphic i która w dalszym ciągu jest redaktor naczelną magazynu Kaleidoscope. Marką Viva! bez zmian zarządza Katarzyna Przybyszewska-Ortonowska. Joanna Lorynowicz, Marta Kowalska i Aleksandra Sokalska odchodzą z Burdy.
”Jesteśmy w przełomowym momencie, gdy na oczach użytkowników granica pomiędzy mediami drukowanymi, cyfrowymi czy też social mediami coraz bardziej się zaciera. Dlatego chcemy zarządzać naszym portfolio mediowym, w tym polityką wydawniczą przez pryzmat marki i segmentu tematycznego w którym działa, a nie kanałów dotarcia jakim jest print czy digital. To naturalny krok, który wynika ze zmiany w konsumpcji mediów, a nie z powodów efektywnościowych, gdyż nie planujemy zmian w składach osobowych połączonych redakcji” skomentowała wprowadzone od kwietnia zmiany Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca segmentu Luxury & Lifestyle.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

W trybie kryzysowym...

Drodzy Czytelnicy... Czy coś zauważyliście? Tak, przechodzimy od jednego kryzysu do kolejnego... dwa lata temu covid miał Świat całkowicie pod kontrolą, teraz tematem numer jeden jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę. Głęboko nieludzki akt próby przejęcia władzy, którego konsekwencje Europa odczuwać będzie przez bardzo długi czas. Stawiane są znów stare mury... a do tego znowu stare lęki. I jak to często bywa, ludność cywilna cierpi… na Ukrainie z powodu skutków ataków, a w Rosji z powodu sankcji. Ubogich zawsze dosięga najbardziej... I niestety, jak widzieliśmy, może się to zdarzyć bardzo szybko.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty