Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Podwojona produkcja broszur

Nowa inwestycja pozwoliła drukarni podwoić wydajność produkcji broszur składanych.

© Müller Martini

Drukarnia Normex z Gdańska zwiększyła produkcję broszur składanych, inwestując w urządzenie FA 650 firmy Müller Martini. Drukarnia posiada szeroką ofertę i produkuje dla swoich klientów zarówno druki reklamowe, jak i czasopisma, kalendarze oraz książki w miękkiej i twardej oprawie. W ostatnim czasie bardzo wzrosło zapotrzebowanie na broszury i książki typu gatefold, dlatego drukarnia poszukiwała rozwiązania, które pozwoliłoby zoptymalizować produkcję tego typu produktów i skrócić czas realizacji zamówień. FA 650 jest uzupełnieniem bindownicy i jest stosowana w trybie nearline. Przycina składane broszury z już włożonymi klapami z wydajnością do 4000 cykli na godzinę w normalnym trybie pracy lub oferuje wydajność na poziomie maksymalnie 6000 produktów przy przycinaniu dwóch produktów w jednym cyklu (3000 cięć na godzinę, maksymalna długość grzbietu 230 mm). Może być używana jako maszyna pojedyncza lub w linii, a także w trybie podawania (bez obcinania z przodu). W przypadku importu i eksportu produkty są transportowane w pozycji leżącej, grzbietem do prawej strony. Dzięki tej inwestycji firma Drukarnia Normex mogła niemal dwukrotnie zwiększyć wydajność produkcji broszur składanych. Dla firmy ważne było, aby móc kontynuować pracę z istniejącą maszyną do oprawy zeszytowej i móc zintegrować urządzenie do przycinania grzbietu FA 650 z systemem, który zostanie zainstalowany w przyszłości. Inwestycja była współfinansowana w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 przez Europejski Fundusz Rozwoju Gospodarczego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty