Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Fedrigoni przejmuje Tageos

Firma Fedrigoni, założona w 1888 roku, oferuje szeroki asortyment produktów i prowadzi dystrybucję w ponad 130 krajach.

© Fedrigoni

Fedrigoni, producent specjalistycznych papierów dla branży opakowaniowej, graficznej oraz materiałów etykietowych, nabył większościowe udziały w firmie Tageos, specjalizującej się w technologii RFID. Transakcja ma umocnić pozycję firmy w zakresie materiałów samoprzylepnych i ma zapewnić jej nowe możliwości produkcji, szczególnie w segmencie opakowań luksusowych. Jak podkreśla producent, potencjał firmy Tageos znacznie przewyższa ogólny poziom branży RFID. Szybko rosnące zapotrzebowanie klientów i rynku na innowacyjne, wysokiej jakości półprodukty RAIN RFID (UHF) i NFC (HF), które umożliwiają firmom cyfryzację ich oferty produktowej, doprowadziło do większej potrzeby ekspansji na tym rynku w celu dalszego przyspieszenia rentownego wzrostu. W ramach umowy firma Fedrigoni nabyła większość kapitału firmy Tageos na drodze inwestycji bezpośredniej oraz przez wykupienie akcji od akcjonariuszy i założycieli firmy Tageos, którzy zachowają swoje stanowiska kierownicze w firmie, a także będzie miała prawo do nabycia pozostałych udziałów w Tageos w przyszłości. W zeszłym miesiącu firma Fedrigoni przejęła hiszpańskie przedsiębiorstwo Divipa, które opracowuje, produkuje i dystrybuuje materiały samoprzylepne. Była to piąta transakcja w tej branży w ciągu ostatnich dwóch lat, po przejęciu włoskiej firmy Ritrama, meksykańskiej firmy Industria Papelera Venus, amerykańskiego producenta i dystrybutora Acucote oraz firmy Ri-Mark, jednego z głównych dystrybutorów w Meksyku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty