Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ricoh na Fespa. Współtworzenie, współpraca, zaangażowanie

© Ricoh

Atmosfera na stoisku Ricoh na targach Fespa była niezwykle inspirująca i ekscytująca. Przez cztery dni wydarzenia stoisko stale odwiedzali zainteresowani - twórcy tekstyliów, specjaliści, dostawcy usług druku, partnerzy, dziennikarze i analitycy. Wszyscy chcieli na własne oczy zobaczyć, jak rozwija się oferta Ricoh dla branży druku tekstylnego, zarówno poprzez rozwiązania Direct to Garment, jak i Direct to Film.

 

Ricoh zaprezentował na swoim stoisku nie tylko szereg stałych produktów, ale także wiele innowacji. Pomimo, iż uwaga była skupiona przede wszystkim na rozwiązaniach DTG i DTF, odbyło się także wiele rozmów na temat specjalistycznej wiedzy Ricoh w zakresie głowic drukujących do atramentowych maszyn drukujących i tego, w jaki sposób mogą one zwiększyć możliwości produkcyjne. Partnerami stoiska Ricoh były firmy Fruit of the Loom i Russell Athletic. Partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach - wszechstronne zaangażowanie tych marek w zrównoważoną produkcję odzieży odzwierciedla filozofię Ricoh w zakresie ochrony środowiska. Jednak momentem, który prawdopodobnie najdłużej pozostanie w pamięci odwiedzających, będzie pokaz malarstwa sceny Manga słynnej artystki Uchida. Przyciągnął on tłumy widzów, którzy obserwowali, jak obraz stopniowo wyłania się na wielkim płótnie. Wielu z nich zdecydowało się na zakup pamiątki - zindywidualizowanej koszulki z nadrukiem ze wzorem Manga.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty