Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Fespa w formie tradycyjnej?

Targi Fespa mają odbyć się w dniach od 12 do 15 października 2021 roku.

© Fespa Global Print Expo

Fespa przygotowuje się do pierwszych targów Global Print Expo od maja 2019 roku, planując powrót do organizacji wydarzenia fizycznego. Od czasu rozpoczęcia pandemii organizatorzy przekładali wydarzenie trzykrotnie, przy czym ostateczny termin został ustalony w dniach od 12 do 15 października 2021 roku. Jak podkreślają, ostatni sondaż przeprowadzony wśród wystawców i uczestników targów ujawnił dużą potrzebę organizacji wydarzenia w jego tradycyjnej formie. Jednocześnie zapewniają oni o zachowaniu wszelkich środków ostrożności w zakresie bezpieczeństwa i higieny.

„W obecnej sytuacji nigdy nie można do końca przewidzieć, co się wydarzy. Jestem jednak przekonany, że wzrost liczby szczepień, zapewnienie bezpiecznego środowiska oraz wysokie zapotrzebowanie ze strony wszystkich wystawców oznacza, że targi w Amsterdamie odbędą się w tradycyjnej formie” - podkreśla Neil Felton, dyrektor generalny targów.
Wydarzenie zajmie sześć hal wystawienniczych w RAI, gdzie ponad 300 wystawców zaprezentuje się w takich dziedzinach jak sitodruk, druk cyfrowy, druk wielkoformatowy i tekstylny. Powrócą również takie wydarzenia jak Printeriors i World Wrap Masters, a także European Sign Expo dla producentów znakowania i komunikacji wizualnej. Głównym hasłem wydarzenia będzie motto „Bringing Colour Back”, a najważniejszym zagadnieniem będzie ożywienie działalności branży po wyzwaniach minionego roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty