Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Brakujący element

ColorLogic pozostanie odrębną spółką z siedzibą w Rheine w Niemczech i będzie kontynuować swoją działalność poprzez dotychczasowe kanały sprzedaży, z których jednym była grupa Hybrid Software. Na zdjęciu Thorsten Braun i Barbara Braun-Metz, właściciele ColorLogic.

© Hybrid Software

Grupa Hybrid Software, dostawca oprogramowania dla branży druku, przejęła ColorLogic, producenta zaawansowanych narzędzi do zarządzania kolorami. Firma ColorLogic została założona w 2002 roku i oferuje obszerne portfolio rozwiązań do profilowania i konwersji kolorów. Produkty firmy sprzedawane na całym świecie zarówno użytkownikom końcowym o wysokich wymaganiach dotyczących jakości kolorów, jak i producentom oryginalnego wyposażenia (OEM) urządzeń drukujących.

„Nasze oprogramowanie RIP Harlequin jest liderem na rynku pod względem szybkości i jakości druku i jest używane przez wielu wiodących w branży producentów OEM. Do tej pory jednak zarządzanie kolorami było oparte na czterokolorowym procesie CMYK. Ponieważ produkcja etykiet i opakowań przechodzi na druk cyfrowy, obecnie na rynku poszukiwane są bardziej wydajne urządzenia do druku 7-kolorowego, aby zapewnić dokładne dopasowanie kolorów. Firma ColorLogic od dawna jest uznawana za lidera w branży zarządzania kolorami o rozszerzonej gamie, a jej narzędzia stanowią doskonałe połączenie szybkości i jakości dla najbardziej wymagających zastosowań” - dodaje Mike Rottenborn, CEO grupy Hybrid Software. Jak podkreśla, ColorLogic jest brakującym elementem i piątą firmą w grupie Hybrid Software, dołączając do Global Graphics Software, Hybrid Software, Meteor Inkjet i Xitron, a jej produkty i technologie wzbogacą ofertę wszystkich pozostałych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty