Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Hubergroup podnosi ceny

Jak podkreśla Heiner Klokkers, CEO firmy Hubergroup, ograniczona dostępność surowców i wzrost kosztów zmuszają producenta do kolejnej podwyżki cen produktów.

© Hubergroup

Firma Hubergroup wprowadza kolejną podwyżkę cen swoich produktów ze względu na „ogromny wzrostkosztów surowców i transportu. Pierwsza zmiana cen miała miejsce w maju tego roku. Producent zajmuje się produkcją farb drukarskich do różnych zastosowań, w tym do druku akcydensów, offsetu oraz opakowań, a także lakierów i klejów PI. Jak podkreśla, przemysł farb drukarskich został poważnie dotknięty przez rosnące koszty transportu i kluczowych składników, w tym pigmentów, takich jak dwutlenek tytanu, a także żywic i rozpuszczalników. W rezultacie, pomimo prób pozyskania alternatywnych surowców i znalezienia innych dostawców, firma została zmuszona do podjęcia działań i dokonania zmian w cenniku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty