Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Hubergroup podnosi ceny

Jak podkreśla Heiner Klokkers, CEO firmy Hubergroup, ograniczona dostępność surowców i wzrost kosztów zmuszają producenta do kolejnej podwyżki cen produktów.

© Hubergroup

Firma Hubergroup wprowadza kolejną podwyżkę cen swoich produktów ze względu na „ogromny wzrostkosztów surowców i transportu. Pierwsza zmiana cen miała miejsce w maju tego roku. Producent zajmuje się produkcją farb drukarskich do różnych zastosowań, w tym do druku akcydensów, offsetu oraz opakowań, a także lakierów i klejów PI. Jak podkreśla, przemysł farb drukarskich został poważnie dotknięty przez rosnące koszty transportu i kluczowych składników, w tym pigmentów, takich jak dwutlenek tytanu, a także żywic i rozpuszczalników. W rezultacie, pomimo prób pozyskania alternatywnych surowców i znalezienia innych dostawców, firma została zmuszona do podjęcia działań i dokonania zmian w cenniku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty