Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Connect to Grow

Prelegenci wydarzenia poruszą takie tematy, jak digitalizacja procesu fleksograficznego, elastyczność produkcji, a także opowiedzą, jak przygotować się na przyszłe wyzwania branży etykiet.

© MPS

Firma MPS we współpracy z Apex International, Esko, CERM, COE, GEW, Hamillroad, Lehner, Spilker oraz Zeller & Gmelin organizuje dwudniowe Dni Otwarte dla drukarni etykiet, które odbędą się 8 i 9 czerwca w siedzibie firmy w Arnhem w Holandii. Na uczestników czekają pouczające prezentacje, sesje edukacyjne i pokazy na żywo nowej generacji prasy EF, w tym programu MPSConnect i Performance Program. Wydarzenie pod hasłem „Connect to Grow” ma na celu zapoznanie uczestników z najnowszymi technologiami automatyzacji i jakości druku oraz zapewnienie interaktywnego programu wymiany pomysłów, doświadczeń i wspólnego rozwoju. Pokaz na żywo maszyny drukującej EF siódmej generacji jest najważniejszym punktem wydarzenia. Wprowadzona na rynek na początku tego roku w pełni zautomatyzowana maszyna została wyposażona w szereg innowacyjnych funkcji, które zapewniają wysoką jakość druku i krótki czas przezbrajania pomiędzy zadaniami. Nowością w nowej generacji maszyn EF jest możliwość zastosowania wstęgi o szerokości 580 mm.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty