Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Na zwiększonych obrotach

Portfel zamówień firmy Koenig & Bauer na koniec czerwca 2021 roku wyniósł 754,1 milionów euro i b o 15,9% wyższy niż rok wcześniej.

© Koenig & Bauer

Firma Koenig & Bauer przedstawiła wyniki sprzedażowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Jak podkreśla producent, okres ten był pomyślny pod wieloma względami. Zamówienia klientów wzrosły o około 28% w stosunku do tego samego okresu w roku poprzednim. Do tego wyniku przyczynił się w szczególności wzrost zamówień w segmencie specjalnym o około 45%. We wszystkich częściach tego segmentu odnotowano wzrost zamówień w stosunku do roku poprzedniego. W czerwcu spółka-córka MetalPrint odnotowała jeden z najwyższych w swojej historii napływ zamówień. Również w segmencie druku arkuszowego odnotowano wzrost zamówień o ok. 30%, przy czym największy udział w tym wzroście miał silnie rozwijający się i bardziej odporny na pandemię rynek druku opakowań.

Firma odniosła również szereg sukcesów w Chinach, m.in. na tegorocznych targach China Print w Pekinie, gdzie padł nowy rekord pod względem liczby otrzymanych zamówień. Głównym punktem prezentacji na targach była premiera nowej generacji maszyny Rapida 105. Dużym popytem cieszyły się również wielkoformatowe arkuszowe maszyny offsetowe Rapida 145 i Rapida 164, co odzwierciedla szczególne zapotrzebowanie na wysokiej jakości opakowania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty