Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Targi wracają do Brukseli

Na targach Labelexpo Europe przedstawiciele branży druku połączą siły w dążeniu do osiągnięcia idealnej technologii druku. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku.

© Labelexpo

Po 2,5-rocznej przerwie do centrum wystawowego Brussels Expo wracają targi Labelexpo Europe, największe europejskie wydarzenie dla branży etykiet, poświęcone innowacjom w zakresie produkcji materiałów etykietowych oraz technologii druku. Wydarzenie odbędzie się w dniach 26-29 kwietnia 2022 roku pod hasłem „W poszukiwaniu idealnej technologii druku”. W ciągu czterech dni odwiedzający targi będą mogli zapoznać się z ofertą wystawców rozmieszczonych w 8 halach wystawowych oraz zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów i osiągnięć technologicznych branży podczas pokazów na żywo, kursów i wielu interesujących prezentacji i konferencji. Oprócz tego wydarzenie będzie doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych i spotkań twarzą w twarz z przedstawicielami branży druku etykiet i opakowań. Głównym punktem zaczepienia będą zagadnienie związane z drukiem cyfrowym, automatyzacją oraz zrównoważonym rozwojem. Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak Mark Andy/Domino, Konica Minolta, Canon, Epson, Durst, Xeikon, Screen oraz MPS. Każda z firm zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania technologiczne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty