Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Siła doznań sensorycznych

Opiekę nad nowym centrum pokazowym obejmie Krystian Maniecki, nowy pracownik w firmie Konica Minolta z 22-letnim doświadczeniem w branży poligraficznej.

Krystian_Maniecki - Operator Centrum Pokazowego Konica Minolta we Wrocławiu

© Konica Minolta

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z zachodnich i południowo-zachodnich stron Polski, Konica Minolta Business Solutions otwiera we Wrocławiu nowoczesne centrum pokazowe Digital Innovation Square. Jak podkreśla firma, lokalizacja nie jest przypadkowa - Wrocław stał się uznanym w Europie ośrodkiem rozwoju nowoczesnych technologii, a Digital Innovation Square doskonale wpisuje się w wizerunek miasta.

Opiekę nad nowym centrum pokazowym obejmie Krystian Maniecki, nowy pracownik Konica Minolta z 22-letnim doświadczeniem w branży poligraficznej. Jako operator, podczas prezentacji dla klientów będzie odpowiedzialny za pełne przedstawienie optymalizacji procesu drukowania, uwzględniając wszystkie czynności związane z przyrządem maszyn i późniejszym kontrolowaniem jakości drukowania oraz obróbki końcowej.

Otwarcie odbędzie się w formie wydarzenia online zatytułowanego „Siła doznań sensorycznych napędem dla biznesu poligraficznego”. Transmisja na żywo odbędzie się 15 kwietnia o godzinie 11:00. Podczas spotkania, prelegenci porozmawiają o roli doświadczenia sensorycznego i wartości uszlachetnienia wypukłego w produkcji drukowanej. Omówione zostaną kwestie implementacji i dochodowości biznesu, a także możliwości jakie oferuje klientom Konica Minolta w zakresie druku oraz lakierowania cyfrowego.

Transmisja będzie dostępna na stronie www.facebook.com/events/ oraz www.youtu.be/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty