Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

InnovationDays w 2023 roku

Hunkeler InnovationDays odbędą się na przełomie lutego i marca 2023 roku.

© Hunkeler

Organizatorzy wydarzenia Hunkeler Innovationdays, które miało odbyć się w lutym 2022 roku, podjęli decyzję o jego przeniesieniu na rok 2023. Jak twierdzą, decyzja ta była podyktowana wysokim ryzykiem zaostrzenia restrykcji związanych z pandemią COVID-19 i trudną sytuacją w całych łańcuchach dostaw. „Decyzja ta została podjęta w ścisłym porozumieniu z naszymi największymi wystawcami i partnerami biznesowymi. Niepewny rozwój sytuacji w różnych krajach nadal ogranicza podróże. Zasady i przepisy dotyczące pandemii dynamiczne, a w niektórych przypadkach regulowane lokalnie. Ponadto wielu wystawców boryka się ze znanymi na całym świecie problemami związanymi z łańcuchem dostaw, co jeszcze bardziej utrudnia organizację wydarzenia” - mówi Stefan Hunkeler, prezes zarządu Hunkeler. Jak podkreślają organizatorzy, niemal wszystkie stoiska są już wyprzedane, a wszystkie rezerwacje zostaną utrzymane do 2023 roku. Zgodnie z nową datą Hunkeler Innovationdays odbędą się jak zwykle w Lucernie w Szwajcarii w dniach od 27 lutego do 2 marca 2023 roku. W centrum uwagi podczas kolejnej edycji ponownie znajdzie się temat automatyzacji, a wystawcy zaprezentują wiele nowości i premier technologicznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty