Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Akcydensy wydajniej

Na zdjęciu od lewej: Maciej Gadziński, właściciel drukarni Print Łódź) oraz Michał Gabryniak z firmy Amagraf.

© Amagraf

Drukarnia Print Łódź zainwestowała w maszynę drukującą Canon imagePRESS C710z finisherem broszurująco-szyjącym oraz dwa urządzenia firmy Duplo - falcerkę z podciśnieniowym pobieraniem papieru i wielofunkcyjne urządzenia Docuccuter. Dostawcą urządzeń była firma Amagraf, która wcześniej dostarczyła drukarni również inne urządzenia introligatorskie, takie jak gilotyny, foliarki, ploter czy wiertarki do papieru. Print Łódź zajmuje się produkcją akcydensów, w tym ulotek, wizytówek, kalendarzy, broszur, plakatów i wielu innych. Jak podkreśla Maciej Gadziński, właściciel drukarni, firma poszukiwała rozwiązań proekologicznych i charakteryzujących się wysoką wydajnością. Dzięki nowym inwestycjom drukarnia mogła zaoferować swoim klientom różnorodność wykonywanych zleceń przy wysokiej jakości druku dzięki maszynie Canon imagePRESS C710. Cyfrowy system drukujący oferuje wiele opcji obróbki końcowej i obsługuje różne rozmiary i formaty papieru, w tym SRA3 i A4, kopert oraz ciężkich podłoży o gramaturze do 350 g/m². Posiada także wyjątkową funkcję zadruku długich arkuszy (do1300 m). „Naszą pracę usprawnia także sprzęt introligatorski, jakim dysponujemy, w tym dwa urządzenia do wykańczania Duplo. Pozwalają nam realizować prace bardzo szybko, co w druku cyfrowym ma ogromne znaczenie” - podsumowuje Maciej Gadziński.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty