Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Megadeal firmy Heidelberg

Na zdjęciu od lewej: Erik Lukassen, kierownik finansowy w Wilco; Rene Reinsma kierownik ds. obsługi klienta w Heidelberg BeNeLux; Frank van Zijl, dyrektor generalny Wilco; dr David Schmedding; dyrektor firmy Heidelberg na terenie Europy Środkowej; Robert Jan de Rooij, dyrektor sprzedaży w Wilco; oraz Ammar Allaoui, dyrektor zarządzający Allaoui Graphic Machinery.

© Heidelberger Druckmaschinen

Jedna z wiodących europejskich drukarni wydawniczych Wilco z siedzibą w Holandii zainwestowała w jedenaście maszyn Speedmaster XL 106 generacji 2020 firmy Heidelberg w ramach planów konsolidacji zakładu i związanej z tym budową nowego centrum produkcyjnego w Amersfoort. Offsetowe maszyny z udoskonaloną technologią Push to Stop mają różne konfiguracje. Wśród nich znajdują się cztery modele Speedmaster XL 106 8P, niektóre z technologią LED UV. Dotychczasowe maszyny drukarni zostały zakupione przez rodzinną firmę Allaoui Graphic Machinery.

W zeszłym roku firma Heidelberg zainstalowała 18 nowych zespołów drukujących XL 106 w zakładzie Wilco w Amersfoort. Po zamówieniu kolejnych ośmiu maszyn Speedmaster XL 106, czyli 43 dodatkowych zespołów drukujących, firma Wilco stała się jednym z największych użytkowników najnowszej generacji urządzeń Speedmaster XL 106. Drukarnia zawarła także umowę Print Site Contract na ciągłe dostawy materiałów eksploatacyjnych, dzięki czemu są one dostarczane w miarę potrzeb, na podstawie rzeczywistego zużycia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty