Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Druk wielkoformatowy

Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego

lipiec 2016

Oferta maszyn do druku wielkoformatowego od Roland powiększyła się o kolejny model. Niedawno wprowadzony ploter EJ-640 jest ulepszoną wersją maszyny XF-640, w porównaniu z którą wyróżnia się wyższą wydajnością oraz niższymi kosztami utrzymania.

więcej »

Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016

lipiec 2016

Sternal International - Nawilżanie tworzy klimat

lipiec 2016

Nawilżanie jest jak muzyka, tworzy klimat - mawia Adam Sternal, właściciel firmy Sternal International. Przedsiębiorstwo dostarcza swoim klientom najnowocześniejszych technologii do efektywnego nawilżania powietrza, redukcji zapylenia, a także napięcia elektrostatycznego i temperatury. O innowacjach w tej branży oraz o tym, dlaczego warto dbać o odpowiednie nawilżenie powietrza także w firmach z sektora poligraficznego Adam Sternal opowiada w wywiadzie dla miesięcznika PRINT&PUBLISHING.

więcej »

Najlepsze przed nami

styczeń 2015

Od dywanów po ubrania, od tkanin dekoracyjnych po bannery – wielu współczesnych projektów nie można by zrealizować, gdyby nie wyrafinowane techniki druku na tekstyliach. Mimo że sitodruk rotacyjny i płaski przez długi czas były dominującymi technologiami w przemyśle zajmującym się zadrukiem tkanin, obecnie coraz wyraźniej dochodzi do głosu konkurencyjny pod wieloma względami druk cyfrowy.

więcej »

Pokaz cyfrowej siły. Nowości Mimaki.

maj 2014

Firma Mimaki zaprezentowała na targach FESPA Digital swoje najnowsze maszyny drukujące oraz szereg przykładowych zastosowań. Firma, będąc tegorocznym platynowym sponsorem wystawy, określa ją jako jedną z najbardziej udanych imprez targowych w historii. Przedstawione przez producenta nowe rozwiązania cieszyły się dużym zainteresowaniem, a stoisko było tłumnie odwiedzane przez gości.

więcej »

Nie do zatrzymania. Nowości firmy HP.

kwiecień 2014

23 kwietnia HP ogłosiło równocześnie na całym świecie wprowadzenie nowych maszyn z serii HP Latex 300 oraz HP Designjet Z. W ciągu kilku tygodni poprzedzających tę oficjalną informację HP zorganizowało spotkania dla swoich klientów, partnerów i, oczywiście, pracowników. W Europie firma zaprosiła gości na Majorkę. Pomimo strajku Lufthansy wiele osób skorzystało z okazji, żeby zobaczyć na żywo nowy maszyny.

więcej »

Transfer w ekstraklasie. Epson SureColor SC-F7100.

marzec 2014

Wprowadzenie na rynek plotera tekstylnego Epson SureColor SC-F7000 pokazało, jak olbrzymie jest zapotrzebowanie klientów na urządzenia przeznaczone do druku małych i średniej wielkości nakładów na tkaninach. Idąc za ciosem, firma Epson poszerza swoje portfolio o kolejny model do zadruku tekstyliów – Epson SureColor SC-F7100.

więcej »

Zmiana wedle potrzeb. Inca Digital Scaleable Architecture.

styczeń 2014

Firmy Inca Digital i Fujifilm wprowadziły platformę nowej generacji Scaleable Architecture, przeznaczoną do maszyn drukujących UV Onset. Pierwszym urządzeniem bazującym na tej platformie jest nowy ploter płaski Inca Onset S50i do cyfrowego druku atramentowego UV.

więcej »

Zbawienna próżnia. Fujifilm i produkcja POP-ów.

czerwiec 2013

Firma Fujifilm stworzyła unikatowe rozwiązanie dla drukarń zajmujących się produkcją materiałów POP z tektury falistej. Cała system składa się z plotera płaskiego Inca Onset S40i, atramentów Fujifilm Uvijet OC oraz mechanicznego manipulatora.

więcej »

Uzależnieni od jakości. Drukarnia Drukpoznan.pl.

maj 2013

Łukasz Chęciński pokazuje mi wielkoformatowy wydruk szykowany na wystawę fotografii w Warszawie. Oglądam go dokładnie z bliska i z daleka – z każdej perspektywy wygląda świetnie. „Musimy to jeszcze poprawić” – mówi właściciel drukarni Drukpoznan.pl, a ja zastanawiam się, kiedy ostatnio spotkałem takiego perfekcjonistę.

więcej »

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty