Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Najnowsze trendy. Etykiety i opakowania według Marka Andy

© Mark Andy

Mark Andy, obserwując oczekiwania i potrzeby właścicieli marek, drukarzy i konwerterów, a także konsumentów, stale modyfikuje i dostosowuje swój asortyment pod zmieniające się trendy. Obecne portfolio firmy uwzględnia różne, kluczowe dla branży aspekty takie jak wydajność, inkluzywność i zrównoważony rozwój.

 

W ścisłej współpracy z partnerami technologicznymi Mark Andy z sukcesem wdrożył innowacyjne linie produkcyjne wykorzystujące technologię RFID i linie do produkcji etykiet bez podkładu. Te ostatnie stały się w ostatnich latach jednymi z najważniejszych trendów rynkowych, głównie na rynku spożywczym. „Jesteśmy świadkami ciągłych zmian w wielu aspektach rynku, między innymi geopolitycznych, społecznych i klimatycznych. Wszystkie te czynniki wpływają na produkcję etykiet i opakowań, a także na ich bezpieczeństwo. Wychodząc naprzeciw obecnym i przyszłym oczekiwaniom i potrzebom, oferujemy naszym klientom rozwiązania hybrydowe: powiedział Łukasz Chruśliński, European Sales Manager Mark Andy.

 

Główne trendy
Jednym z głównych trendów branżowych są etykiety bez podkładu, które skierowane są przede wszystkim do sektora spożywczego. Według danych rynkowych produkcja etykiet bezpodkładowych rośnie o 14 procent rok do roku i oczekuje się, że zmiany społeczne i oczekiwania konsumentów będą stymulować także przyszły wzrost. Na rynku zauważalne jest również rosnące zainteresowanie technologią RFID. Umożliwia ona śledzenie produktu w całym łańcuchu dostaw, chroniąc jednocześnie przed fałszerstwem i kradzieżą. RFID usprawnia automatyzację procesów, wpływając na efektywność i redukcję kosztów. To także bardzo ważny czynnik w obliczu obecnego kryzysu niedoboru wykwalifikowanych pracowników. „Mark Andy ma w tej dziedzinie bogate doświadczenie i wiedzę, poparte licznymi udanymi wdrożeniami na rynku etykiet RFID” podkreślił Łukasz Chruśliński. RFID daje także wiele korzyści dla środowiska, jeśli chodzi o samą technologię lub ostateczną etykietę, którą można wyprodukować w sposób przyjazny dla środowiska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty