Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Modułowe iSaddle

Na zdjęciu od lewej: Arkadiusz Wojtczak (Duplo Polska), Gabriela Swat (Duplo Polska) oraz Wojciech Hunkiewicz (Mazowieckie Centrum Poligrafii).

Drukarnia Mazowieckie Centrum Poligrafii zakupiła system broszurujący iSaddle z oferty Duplo z trzema wieżami zbierającymi i układarką wysokiego stosu, dzięki któremu zwiększyła wydajność produkcji. Firma specjalizuje się w szeroko rozumianej produkcji wydawniczej, oferując swoim klientom wykonane w technologii cyfrowej i offsetowej książki w różnych nakładach, od niewielkich po kilkutysięczne, w różnych rodzajach opraw. Obsługuje nie tylko klientów z Polski, ale także w coraz szerszym zakresie również z zagranicy.

System iSaddle, na jaki zdecydowała się drukarnia, to modułowe rozwiązanie do broszurowania i zbierania prac, drukowanych w MCP zarówno w technice offsetowej jak i cyfrowej. „Wdrożenie profesjonalnej, zautomatyzowanej linii do oprawy zeszytowej, a taką jest system Duplo iSaddle, bardzo nam pomogło w codziennej pracy. Ta zaawansowana linia z trzema innowacyjnymi wieżami (które umożliwiają oprawę formatu A4 po krótkim boku i dodatkowo wyposażone są w utradźwiękowe czujniki) oraz układarką wysokiego stosu, odblokowała „wąskie gardło” naszej produkcji. Dzięki tej inwestycji możemy znacznie szybciej realizować prace w oprawie zeszytowej, ale także broszury i szereg innych produktów o różnych gramaturach” - dodaje Wojciech Hunkiewicz, właściciel drukarni.

W systemie każda kartka z zestawu może być bigowana osobno, co wyróżnia go na tle rozwiązań konkurencyjnych. Umożliwia on również jednoczesne bigowanie całej broszury lub jej części z podziałem np. na 5 zestawów (maksymalnie 10 dla objętościowo grubszych broszur). Jak podkreśla Wojciech Hunkiewicz, szycie odbywa się „na siodle”, a nie na płasko - co także jest gwarantem jeszcze większej dokładności całego procesu i eliminuje efekt pękania toneru w przypadku wydruków cyfrowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty