Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Jubileusz z sukcesem

Polar Mohr działa w około 170 krajach. W 2021 roku sprzedano łącznie około 130 000 maszyn - nie licząc urządzeń peryferyjnych, w tym JoggingSystems i Transomats.

© Polar Mohr

Polar Mohr, producent krajarek oraz maszyn przeznaczonych do cięcia, zanotował w minionym roku wysokie wyniki sprzedaży, pomimo wąskich gardeł u dostawców i ograniczeń związanych z pandemią. W 2021 roku producent maszyn z Hofheim osiągnął w wielu miejscach okrągłe liczby w zakresie sprzedaży maszyn. W samych Niemczech sprzedano ich 27 000. W całej Europie liczba ta wyniosła ponad 70 000. Na drugim miejscu jest Anglia z liczbą prawie 8 000 maszyn. Z kolei sprzedaż w USA stanowiła w 2021 roku jedną trzecią wszystkich inwestycji. Kontynent ten, z liczbą prawie 30 000 sprzedanych maszyn, jest największym po Europie rynkiem zbytu. W regionie azjatyckim sprzedaż przekroczyła liczbę 20 000 egzemplarzy, co odpowiada sprzedaży z 2020 roku.

Sprzedaż maszyn tnących Polar odbywa się różnymi kanałami. Podczas gdy rozwiązania producenta sprzedawane na całym świecie wyłącznie przez firmę Heidelberger Druckmaschinen, posiada on własny międzynarodowy zespół sprzedaży z indywidualnymi przedstawicielami. Rynek chiński jest dodatkowo obsługiwany przez Mohr Postpress Machinery. W 2021 roku firma Polar obchodziła jubileusz 115 lat istnienia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty