Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Regeneracja branży druku

Jak można zauważyć na raporcie klimatycznym Heidelberga, gdzie czerwony kolor oznacza negatywny wpływ pandemii, szary neutralny, a zielony pozytywny, w porównaniu do poprzednich tygodni sytuacja zarówno w druku opakowaniowym, jak i akcydensowym, zaczyna się poprawiać. W szczególnie trudnej sytuacji znajduje się Ameryka Południowa oraz Północna, gdzie rosnący wskaźnik zachorowań utrudnia powrót do regularnej działalności drukarń.

Heidelberg opublikował nowe statystyki swojego Raportu Klimatycznego, który obejmuje działalność branży druku do 15 lipca 2020 roku. Print Media Industry Climate Report powstał z myślą monitorowania działania maszyn a przy okazji stanu poszczególnych segmentów rynku i ich sytuacji w różnych obszarach świata, szczególnie w czasie pandemii.

Jak pokazują najnowsze dane, sytuacja w segmencie drukarń opakowaniowych wróciła niemalże do stanu sprzed wybuchu pandemii, poza Ameryką Południową. Jeśli chodzi o drukarnie akcydensowe, można tam zauważyć znaczącą poprawę, oprócz Ameryki Północnej, w której wciąż rosnące zachorowania negatywnie wpływają na działalność wielu firm. Według raportu, poprawa sytuacji w obu segmentach jest wyraźnie widoczna w Wielkiej Brytanii, natomiast w Azji, a w szczególności Japonii, zauważyć można znaczącą poprawę. W Europie poprawa widoczna jest przede wszystkim Hiszpanii i we Włoszech. Stan branży poligraficznej można śledzić na stronie: www.heidelberg.com/global/en/products/pmiclimate.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty