Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Złoty Gryf 2020

Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas Gali konkursowej na Balu Polskiej Izby Druku w dniu 24 października 2020 roku w warszawskim hotelu The Westin Warsaw.

Komisja konkursu Złoty Gryf 2020 ogłosiła nominację do nagród za najlepszą jakość wykonania produktu poligraficznego w dziewięciu kategoriach. Nominowanymi w poszczególnych kategoriach są:

Produkt wielobarwny w oprawie prostej:

1. “Styl zakopiański Stanisława Witkiewicza”, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

2. “Forcefield”, Torro Sp. z o.o.

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej:

1. “Rośliny, zwierzęta”, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

2. “Samurai-Amour & Art. Sylwia Makris”, Edica Sp. z o.o.

3. “Fotografia w Gdańsku”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

4. “Danmarks konger og dronninger: fra Gorm til Margrethe II”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej:

1. “What if? A co, gdyby?”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

2. “Radisson Blu, Morska Kolorowanka”, Drukarnia WL Sp. z o.o.

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej:

1. “H.C. Andersen”, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

2. “BUG. Pejzaż nostalgiczny”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

3. “Pan Tadeusz” Toruńskie Zakłady Graficzne "Zapolex" Sp. z o.o.

Produkt informacyjno-reklamowy:

1. “Chronariak Collector Box”, Takt Sp. z o.o.

2. “Podole Wielkie Gorzelnia”, Drukarnia WL Sp. z o.o.

Czasopismo wielobarwne:

1. „Food Service Massimo Bottura-Gotowanie to akt miłości”, ArtDruk Zakład Poligraficzny Andrzej Łuniewski

2. “MAYO line "Mayones Guitars&Basses”, Drukarnia WL Sp. z o.o.

Opakowanie z nadrukiem:

1. Opakowanie kaszerowane "2 Masters" dla Dictador Sp. z o.o., Takt Sp. z o.o.

2. “TOKYO Bikor Makeup”, Drukarnia WL Sp. z o.o.

Kalendarz:

1. “Kalendarz Tinta i przyjaciele”, Drukarnia TINTA Zbigniew Szymański

2. “Kalendarz Charytatywny DKMS”, Torro Sp. z o.o.

3. “Kalendarz Legendy”, Zakład Poligraficzny Normex Iwona Morawczyńska

 Etykieta:

1. Nalewka Wiśniowa "Etyfleksówka", Etyflex Sp. z o.o.

2. Śliwowica z manufaktury Wódki, Drukarnia Multipress Sp. z o.o. S.K.

3. “Wychowana w Luksusie”, PPU „COMEX” Sp. z o.o.

Uroczyste ogłoszenie wyników nastąpi podczas Gali konkursowej na Balu Polskiej Izby Druku w dniu 24 października 2020 roku w warszawskim hotelu The Westin Warsaw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty