Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Premiera Avinci CX3200

Na zdjęciu od lewej: Franky De Meyer, menedżer FDM Print Group i Niko Dheedene, Inkjet Sales Manager w firmie Agfa.

© Agfa

Belgijska firma Publi-FDM, zajmująca się produkcją różnego rodzaju systemów identyfikacji wizualnej, została pierwszym użytkownikiem nowego plotera sublimacyjnego Agfa Avinci CX3200 dedykowanego rynkowi soft signage. Jak podkreśla Franky De Meyer, menedżer firmy, decyzja o inwestycji w ploter do zadrukowywania tekstyliów została podjęta wraz z poszukiwaniem nowych możliwości biznesowych.

Portfolio firmy obejmuje m.in. banery, billboardy, systemy oznaczeń wykorzystywane na nieruchomościach, słupy reklamowe, reklamy podświetlane i wiele innych. Jej oferta obejmuje ponad 11 tys. artykułów, oferowanych różnymi kanałami sprzedaży. Zakup maszyny Avinci CX3200 poprzedziły instalacje takich rozwiązań firmy Agfa jak Jeti Tauro H2500 LED i Anapurna 3200i LED. Ploter Avinci CX3200 obsługuje media giętkie o szerokości do 3,2 m i pracuje z prędkością maksymalną 270 m²/h, nanosząc obraz bezpośrednio na tkaninę bądź na papier transferowy. W urządzeniu znalazły zastosowanie głowice marki Kyocera, drukujące z wykorzystaniem bezzapachowych i przyjaznych dla środowiska wodnych atramentów sublimacyjnych. „Wybraliśmy technologię sublimacyjną ze względu na jej doskonałą jakość druku. W nowym ploterze chcemy wykorzystywać przede wszystkim przyjazne dla środowiska podłoża poliestrowe i niezawierające PVC płótna canvas, bez jakichkolwiek kompromisów pod względem jakości” - dodaje Franky De Meyer. Inwestycja wpisuje się także w prowadzoną przez firmę politykę zrównoważonego rozwoju. Z pracą urządzenia będzie można zapoznać na targach Fespa 2021 w dniach 12-15 października 2021 roku w Amsterdamie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty