Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Premiera Avinci CX3200

Na zdjęciu od lewej: Franky De Meyer, menedżer FDM Print Group i Niko Dheedene, Inkjet Sales Manager w firmie Agfa.

© Agfa

Belgijska firma Publi-FDM, zajmująca się produkcją różnego rodzaju systemów identyfikacji wizualnej, została pierwszym użytkownikiem nowego plotera sublimacyjnego Agfa Avinci CX3200 dedykowanego rynkowi soft signage. Jak podkreśla Franky De Meyer, menedżer firmy, decyzja o inwestycji w ploter do zadrukowywania tekstyliów została podjęta wraz z poszukiwaniem nowych możliwości biznesowych.

Portfolio firmy obejmuje m.in. banery, billboardy, systemy oznaczeń wykorzystywane na nieruchomościach, słupy reklamowe, reklamy podświetlane i wiele innych. Jej oferta obejmuje ponad 11 tys. artykułów, oferowanych różnymi kanałami sprzedaży. Zakup maszyny Avinci CX3200 poprzedziły instalacje takich rozwiązań firmy Agfa jak Jeti Tauro H2500 LED i Anapurna 3200i LED. Ploter Avinci CX3200 obsługuje media giętkie o szerokości do 3,2 m i pracuje z prędkością maksymalną 270 m²/h, nanosząc obraz bezpośrednio na tkaninę bądź na papier transferowy. W urządzeniu znalazły zastosowanie głowice marki Kyocera, drukujące z wykorzystaniem bezzapachowych i przyjaznych dla środowiska wodnych atramentów sublimacyjnych. „Wybraliśmy technologię sublimacyjną ze względu na jej doskonałą jakość druku. W nowym ploterze chcemy wykorzystywać przede wszystkim przyjazne dla środowiska podłoża poliestrowe i niezawierające PVC płótna canvas, bez jakichkolwiek kompromisów pod względem jakości” - dodaje Franky De Meyer. Inwestycja wpisuje się także w prowadzoną przez firmę politykę zrównoważonego rozwoju. Z pracą urządzenia będzie można zapoznać na targach Fespa 2021 w dniach 12-15 października 2021 roku w Amsterdamie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty