Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ekologiczny papier. Renesans papierowych paragonów

© Koehler Group

Pomimo ogólnie panującego na świecie trendu w kierunku cyfryzacji, paragony sklepowe wyłamują się z tego trendu. Badanie zainicjowane przez Paper Receipt Converting Association i przeprowadzone przez Tulchin Research wykazało, że klienci wcale nie wolą paragonów w wersji cyfrowej, a nawet dostrzegają zalety papierowych rachunków.

 

W badaniu wzięło udział 1000 losowo wybranych osób dorosłych w USA. Jego wyniki są jednoznaczne – aż trzech na czterech respondentów badania preferowało papierowe paragony, podczas gdy tylko jedna czwarta wolała paragony cyfrowe wysyłane na ich telefony pocztą elektroniczną lub SMS-em. Ośmiu na dziesięciu amerykańskich konsumentów stwierdziło, że chce samodzielnie decydować o rodzaju paragonu. „Wyniki te są zaskakujące, ponieważ są sprzeczne z ogólnym trendem w kierunku cyfryzacji. Rozwój ten pokazuje, że papierowe paragony przeżywają renesans i jestem prawie pewien, że wyniki tego badania byłyby niemal identyczne, gdybyśmy zamiast tego przeprowadzili ankietę wśród Europejczyków” skomentował dyrektor generalny Koehler America, Steve Graves. Koehler Paper oferuje ekologiczne rozwiązanie dla produkcji paragonów, a mianowicie papier termiczny, produkowany bez wywoływaczy kolorów, dzięki czemu w pełni nadaje się do recyklingu. Oznacza to, że korzystanie z papierowych paragonów w dzisiejszych czasach nie tylko może zapewnić bezpieczeństwo danych, ale także może być świadome ekologicznie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty