Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Heidelberg Plus

Firma zaprezentuje nowy ekosystem Heidelberg Plus na targach China Print. Jesienią zostanie on zaprezentowany w Print Media Centers w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Brazylii.

© Heidelberg

Firma Heidelberger Druckmaschinen (Heidelberg) przenosi cyfryzację swoich relacji z klientami na kolejny poziom, włączając w to usługi o wartości dodanej. Firma łączy wszystkie elementy ekosystemu Heidelberg w swoim nowym cyfrowym portalu dla klientówHeidelberg Plus. Rozwiązanie obejmuje niemal wszystkie działania firmy, od obecności w internecie za pośrednictwem strony internetowej i sklepu internetowego, poprzez różne raporty dotyczące wydajności, monitorowania i aplikacji serwisowych w sektorze produkcyjnym, po dostęp do filmów instruktażowych i białych ksiąg dotyczących aspektów technicznych.

Rozwój w obszarach technologii opartej na chmurze, IoT, big data i AI stworzył dla firmy zupełnie nowe możliwości. Przykłady obejmują opracowanie pierwszych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji w celu interaktywnego doradzania klientom, w jaki sposób mogą zoptymalizować własne działania, korzystając z zasobów i doświadczenia firmy w zakresie big data. W przyszłości klienci firmy Heidelberg uzyskają dostęp do wszystkich cyfrowych rozwiązań producenta za pomocą pojedynczego logowania.

W ten sposób firma łączy istniejące aplikacje z nowymi usługami dla klientów, umożliwiając im dokonanie pełnego przeglądu wszystkich informacji i narzędzi, funkcji sieciowych oraz całego portfolio usług oferowanych przez producenta. Ułatwi to szybkie uzyskanie informacji, zakup towarów (eShop) i monitorowanie operacji. Ponad 1600 drukarni korzysta już z rozwiązania Heidelberg Assistant (HDA), aby uzyskać dostęp do swoich danych produkcyjnych. W tym celu muszą oni być zarejestrowani lub zakupić określone usługi.

Obecnie klienci cenią sobie możliwość korzystania z urządzeń mobilnych do monitorowania pracy maszyn, zakupu materiałów eksploatacyjnych lub tworzenia zgłoszeń serwisowych. Wśród stałych użytkowników HDA zarówno duże przedsiębiorstwa z siedzibami w wielu krajach, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa z jedną siedzibą. Łącząc wiele aplikacji, a także integrując nowe, tworzymy nowe korzyści dla naszych klientów- dodaje Ludwig Allgoewer, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty