Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Heidelberg Plus

Firma zaprezentuje nowy ekosystem Heidelberg Plus na targach China Print. Jesienią zostanie on zaprezentowany w Print Media Centers w Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Brazylii.

© Heidelberg

Firma Heidelberger Druckmaschinen (Heidelberg) przenosi cyfryzację swoich relacji z klientami na kolejny poziom, włączając w to usługi o wartości dodanej. Firma łączy wszystkie elementy ekosystemu Heidelberg w swoim nowym cyfrowym portalu dla klientówHeidelberg Plus. Rozwiązanie obejmuje niemal wszystkie działania firmy, od obecności w internecie za pośrednictwem strony internetowej i sklepu internetowego, poprzez różne raporty dotyczące wydajności, monitorowania i aplikacji serwisowych w sektorze produkcyjnym, po dostęp do filmów instruktażowych i białych ksiąg dotyczących aspektów technicznych.

Rozwój w obszarach technologii opartej na chmurze, IoT, big data i AI stworzył dla firmy zupełnie nowe możliwości. Przykłady obejmują opracowanie pierwszych aplikacji opartych na sztucznej inteligencji w celu interaktywnego doradzania klientom, w jaki sposób mogą zoptymalizować własne działania, korzystając z zasobów i doświadczenia firmy w zakresie big data. W przyszłości klienci firmy Heidelberg uzyskają dostęp do wszystkich cyfrowych rozwiązań producenta za pomocą pojedynczego logowania.

W ten sposób firma łączy istniejące aplikacje z nowymi usługami dla klientów, umożliwiając im dokonanie pełnego przeglądu wszystkich informacji i narzędzi, funkcji sieciowych oraz całego portfolio usług oferowanych przez producenta. Ułatwi to szybkie uzyskanie informacji, zakup towarów (eShop) i monitorowanie operacji. Ponad 1600 drukarni korzysta już z rozwiązania Heidelberg Assistant (HDA), aby uzyskać dostęp do swoich danych produkcyjnych. W tym celu muszą oni być zarejestrowani lub zakupić określone usługi.

Obecnie klienci cenią sobie możliwość korzystania z urządzeń mobilnych do monitorowania pracy maszyn, zakupu materiałów eksploatacyjnych lub tworzenia zgłoszeń serwisowych. Wśród stałych użytkowników HDA zarówno duże przedsiębiorstwa z siedzibami w wielu krajach, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa z jedną siedzibą. Łącząc wiele aplikacji, a także integrując nowe, tworzymy nowe korzyści dla naszych klientów- dodaje Ludwig Allgoewer, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty