Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Dla przyszłych pokoleń. Zrównoważony rozwój w Koehler Group

Firma korzysta z odnawialnych źródeł energii, nie tylko dla siebie, ale także dla przyszłych pokoleń.

© Kohler Group

Koehler Group z własnej inicjatywy wydało swój pierwszy raport o zrównoważonym rozwoju. Firma zawarła w nim informacje o tym, w jaki sposób dostosowuje usługi do swojej wizji, by  być odpowiedzialna finansowo, środowiskowo oraz społecznie. Raport zaspokaja zapotrzebowanie na informacje z rynków finansowych i zapewnia jednocześnie wewnętrzną i zewnętrzną przejrzystość informacji. Jedną z głównych wartości dla firmy jest wyznaczony w 2015 r. przez ONZ Plan Zrównoważonego Rozwoju, czyli SDGs (ang. Sustainable Development Golas). Koehler Group jest przekonana co do realizacji SDGs. To przedsiębiorstwo rodzinne zawsze skupiało się na koncepcji zrównoważonego rozwoju, dlatego podjęło decyzję o wydaniu raportu na podstawie zrównoważonego rozwoju i długoterminowej perspektywy. Koehler Group wyprzedza swoje czasy na przykład już w 2002 roku firma zaczęła inwestować w wytwarzanie energii odnawialnej. Dziś ten obszar działalności jest istotnym filarem Koehler Group.

Firmy stoją przed ogromnym wyzwaniem w postaci aktualnych cen węgla oraz gazu, a długofalowy cel Koehlera, jakim jest wytwarzanie do 2030 roku większej ilości energii ze źródeł odnawialnych niż jest to potrzebne do produkcji papieru, z pewnością pomoże w przezwyciężeniu tego wyzwania.

Koehler Group zamienia się w jeszcze bardziej zrównoważone przedsiębiorstwo i realizuje cele by coraz więcej jego zakładów korzystało z zielonej energii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty