Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Świecą w ciemności

 

Nowa technologia sprawia, że czytanie staje się zabawą.

Dostawca usług poligraficznych Schätzl Druck & Medien i słoweńska firma Hooray Studios nadają spersonalizowanym książkom dla dzieci nowy wymiar: dzięki książce „Blask w ciemności” mały czytelnik, oprócz zwykłej opowieści, może odkryć ukrytą historię, która świeci w ciemności.

 

Zastosowano nowy system HP Indigo ElectroInk Invisible Yellow. Dodatkowa historia jest widoczna tylko dzięki specjalnej lampie UV, dzięki czemu zapewnia podwójną przyjemność z czytania.

Strona techniczna
Hooray Studios zostało założone z myślą o tym, aby dać dzieciom radość z czytania spersonalizowanych historii. Firma z siedzibą w Ljubiljanie zatrudnia obecnie ponad 150 osób w swojej siedzibie głównej i oddziałach na całym świecie we Włoszech, Austrii, Francji, Niemczech, Anglii i Stanach Zjednoczonych. Z prawie milionem książek sprzedanych w 2019 roku, Hooray Studios jest jednym z głównych dostawców spersonalizowanych książek dla dzieci. Planowane jest także wejście na rynek w innych krajach europejskich, jak i w Kanadzie i Australii. Firma korzysta z druku cyfrowego HP od 2011 roku i dysponuje dwiema maszynami cyfrowymi HP Indigo 7900 i dwiema maszynami HP Indigo 12000. Dzięki temu rozwiązaniu można zautomatyzować przepływy pracy w procesie drukowania. Firma stale poszerza swoją ofertę o dodatkowe i innowacyjne usługi drukowania. W związku z tym przetestowano również nowy HP Indigo ElectroInk Invisible Yellow. Nowe kolory oferują możliwości rozwoju zarówno drukarniom, jak i klientom. Pierwszym rezultatem jest włąśnie współpraca z Hooray Studios i produkcja spersonalizowanych książek dla dzieci.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

List do Covid-19

Szanowny Panie,

 

od jakiegoś czasu szaleje Pan w całej Polsce i na Świecie. Zaatakował Pan wprawdzie tylko niespełna 1 procent populacji, ale aż 99,9 procent nagłówków w gazetach. Założę się, że z pewnością wolałby Pan, by sytuacja była odwrotna. Wkradł się Pan bowiem na każdy możliwy obszar, na stronach gazet znaleźć można nagłówki z tak postawionymi pytaniami: „Co koronawirus oznacza dla organizacji Mistrzostw Świata w 2021 roku w Salt Lake City?”, a także „Czy dozwolone jest przytulanie się w snach?” – co tylko dowodzi najgorszego…

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty