Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Mellow inwestuje w Koenig & Bauer

„Made of Print” to hasło przyświecające krakowskiej drukarni Mellow, która po nowej inwestycji planuje poszerzyć swoją działalność na nowe rynki.

Drukarnia Mellow zainwestowała w półformatową, hybrydową maszynę Rapida 76 z modułem do cold stampingu firmy Koenig & Bauer. To już kolejne rozwiązanie tego producenta, jakie znalazło się w zakładzie drukarni i zarazem pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Krakowska firma Mellow realizuje usługi na rynku poligraficznym w technice offsetowej, oferując szeroko rozumiane materiały marketingowe, takie jak katalogi, raporty, zaproszenia, foldery itp. Obecnie producent poszerza swoją ofertę m. in. o uszlachetnione opakowania i inne produkty wykonywane na grubszych podłożach. Właśnie dlatego drukarnia zainwestowała w rozwiązanie marki Koenig & Bauer.

Zainstalowana maszyna rozbudowana o moduł do cold stampingu pozwala producentowi na zadrukowywanie szerokiego spektrum podłoży, od kartonów, folii po folie cienkie czy materiały niewsiąkliwe. Urządzenie oferuje druk z maksymalną prędkością 18 tysięcy egzemplarzy na godzinę. Wyposażone zostało w siedem zespołów drukujących, wieżę lakierującą oraz moduł do foliowania na zimno Vinfoil Optima. Producent zwaraca też uwage na bogate wyposażenie kontrolno pomiarowe, w tym pomiar i regulacje nafarbiania online i inline oraz protokołowanie ISO online w systemie QualityPass, które dają użytkownikom pewność produkcji szczególnie przy produkcji opakowań i materiałów marketingowych.

Wraz z nową inwestycją i zdywersyfikowaniu oferty o uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej, drukarnia Mellow planuje wyjść ze swoją ofertą na rynek międzynarodowy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty