Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Mellow inwestuje w Koenig & Bauer

„Made of Print” to hasło przyświecające krakowskiej drukarni Mellow, która po nowej inwestycji planuje poszerzyć swoją działalność na nowe rynki.

Drukarnia Mellow zainwestowała w półformatową, hybrydową maszynę Rapida 76 z modułem do cold stampingu firmy Koenig & Bauer. To już kolejne rozwiązanie tego producenta, jakie znalazło się w zakładzie drukarni i zarazem pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Krakowska firma Mellow realizuje usługi na rynku poligraficznym w technice offsetowej, oferując szeroko rozumiane materiały marketingowe, takie jak katalogi, raporty, zaproszenia, foldery itp. Obecnie producent poszerza swoją ofertę m. in. o uszlachetnione opakowania i inne produkty wykonywane na grubszych podłożach. Właśnie dlatego drukarnia zainwestowała w rozwiązanie marki Koenig & Bauer.

Zainstalowana maszyna rozbudowana o moduł do cold stampingu pozwala producentowi na zadrukowywanie szerokiego spektrum podłoży, od kartonów, folii po folie cienkie czy materiały niewsiąkliwe. Urządzenie oferuje druk z maksymalną prędkością 18 tysięcy egzemplarzy na godzinę. Wyposażone zostało w siedem zespołów drukujących, wieżę lakierującą oraz moduł do foliowania na zimno Vinfoil Optima. Producent zwaraca też uwage na bogate wyposażenie kontrolno pomiarowe, w tym pomiar i regulacje nafarbiania online i inline oraz protokołowanie ISO online w systemie QualityPass, które dają użytkownikom pewność produkcji szczególnie przy produkcji opakowań i materiałów marketingowych.

Wraz z nową inwestycją i zdywersyfikowaniu oferty o uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej, drukarnia Mellow planuje wyjść ze swoją ofertą na rynek międzynarodowy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty