Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Mellow inwestuje w Koenig & Bauer

„Made of Print” to hasło przyświecające krakowskiej drukarni Mellow, która po nowej inwestycji planuje poszerzyć swoją działalność na nowe rynki.

Drukarnia Mellow zainwestowała w półformatową, hybrydową maszynę Rapida 76 z modułem do cold stampingu firmy Koenig & Bauer. To już kolejne rozwiązanie tego producenta, jakie znalazło się w zakładzie drukarni i zarazem pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Krakowska firma Mellow realizuje usługi na rynku poligraficznym w technice offsetowej, oferując szeroko rozumiane materiały marketingowe, takie jak katalogi, raporty, zaproszenia, foldery itp. Obecnie producent poszerza swoją ofertę m. in. o uszlachetnione opakowania i inne produkty wykonywane na grubszych podłożach. Właśnie dlatego drukarnia zainwestowała w rozwiązanie marki Koenig & Bauer.

Zainstalowana maszyna rozbudowana o moduł do cold stampingu pozwala producentowi na zadrukowywanie szerokiego spektrum podłoży, od kartonów, folii po folie cienkie czy materiały niewsiąkliwe. Urządzenie oferuje druk z maksymalną prędkością 18 tysięcy egzemplarzy na godzinę. Wyposażone zostało w siedem zespołów drukujących, wieżę lakierującą oraz moduł do foliowania na zimno Vinfoil Optima. Producent zwaraca też uwage na bogate wyposażenie kontrolno pomiarowe, w tym pomiar i regulacje nafarbiania online i inline oraz protokołowanie ISO online w systemie QualityPass, które dają użytkownikom pewność produkcji szczególnie przy produkcji opakowań i materiałów marketingowych.

Wraz z nową inwestycją i zdywersyfikowaniu oferty o uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej, drukarnia Mellow planuje wyjść ze swoją ofertą na rynek międzynarodowy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

List do Covid-19

Szanowny Panie,

 

od jakiegoś czasu szaleje Pan w całej Polsce i na Świecie. Zaatakował Pan wprawdzie tylko niespełna 1 procent populacji, ale aż 99,9 procent nagłówków w gazetach. Założę się, że z pewnością wolałby Pan, by sytuacja była odwrotna. Wkradł się Pan bowiem na każdy możliwy obszar, na stronach gazet znaleźć można nagłówki z tak postawionymi pytaniami: „Co koronawirus oznacza dla organizacji Mistrzostw Świata w 2021 roku w Salt Lake City?”, a także „Czy dozwolone jest przytulanie się w snach?” – co tylko dowodzi najgorszego…

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty