Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Podwójne możliwości. Nowa gama farb PureTone DC

© Pulse Roll Label Products

Firma Pulse Roll Label Products (Pulse) wprowadza na rynek nową gamę farb UV LED o podwójnym utwardzaniu - PureTone DC. Wysokowydajne farby z nowej serii są w pełni zgodne z przepisami dotyczącymi pakowania żywności, dlatego są odpowiednie również producentów etykiet zaopatrujących sektor spożywczy.
 

Lampy LED stosowane w PureTone DC nie tylko zapewniają bardziej stabilne światło, gwarantujące spójność utwardzania i druku, ale także mogą być każdorazowo włączane i wyłączane, a ich trwałość jest wielokrotnie większa. Co najważniejsze, formuła PureTone DC o podwójnym utwardzaniu oznacza, że drukarnie mogą używać jednego zestawu atramentów zarówno w maszynach wykorzystujących zarówno promienie UV, jak i LED. Zwiększona wydajność oraz formuła o podwójnym utwardzaniu to rozwiązania, które dają drukarniom wszechstronność i swobodę. Drukarnie, stosując farby PureTone DC, mogą stopniowo wycofywać się z użytkowania dotychczasowych urządzeń do utwardzania opartych na rtęci i w dogodnym dla siebie momencie przejść na rozwiązania LED. Seria PureTone DC jest zgodna z innymi farbami z oferty Pulse, co ułatwia porównywanie i dopasowywanie kolorów w razie potrzeby. Jako atrament utwardzany diodami LED, PureTone DC może również utwardzać się w niższych temperaturach, co czyni go odpowiednim dla szerszego zakresu podłoży, w tym wrażliwych na ciepło cienkich folii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty