Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Zapraszamy do stołu

Data publikacji: październik 2010

 

Jeszcze w tym roku do pierwszych użytkowników trafią stoły wycinająco-bigująco-frezujące Kongsberg XP Auto. Jest to kolejna, jeszcze bardziej zaawansowana pod względem automatyzacji, wersja uznanego urządzenia Kongsberg XP.

 
© EskoArtwork

Kongsberg XP Auto obsługuje szeroką gamę podłoży, od sztywnych mediów, które wymagają zastosowania frezu, aż po media giętkie, cięte za pomocą noży.

W najnowszym modelu zastosowano automatyczne nakładanie i wykładanie, co pozwala na znaczne usprawnienie obróbki końcowej cyfrowych aplikacji wielkoformatowych, POP-ów oraz opakowań.Kongsberg XP Auto przeznaczony jest do ciągłej produkcji w trybie 24/7. Obsługuje szeroką gamę podłoży, od sztywnych mediów, które wymagają zastosowania frezu, aż po media giętkie, cięte za pomocą noży. Maksymalny format arkusza dla wielkoformatowej wersji urządzenia XP44 wynosi 2310 x 3600 mm. Frezowanie dostępne jest jako opcja dodatkowa dla takich materiałów, jak: płyty MDF, forex, dibond oraz panele akrylowe. Urządzenie wyposażono w automatyczny system prowadzenia podłoża, co umożliwia nawet długotrwałą produkcję bez nadzoru operatora. O odpowiednie ustawienie i precyzyjną obróbkę mediów dba automatyczny system kalibrujący z optycznym pozycjonowaniem paserów.

Nowy Kongsberg XP Auto pracuje już w drukarni SCA Packaging Norway w norweskim Sarpsborg, będącej częścią europejskiego specjalisty w produkcji opakowań, firmy SCA Group. Pierwszy użytkownik najnowszego Kongsberga specjalizuje się w produkcji niskonakładowych opakowań na żądanie oraz aplikacji POP dla rynku norweskiego i szwedzkiego. Drukarnia zainwestowała również w dwa systemy tnące Kongsberg DCM24 do obróbki końcowej opakowań oraz w stół Kongsberg CM1320. EskoArtwork Kongsberg XP Auto jest już dostępny na rynku, zarówno jako autonomiczny system, jak i uzupełnienie dla zainstalowanych już modeli XP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty