Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Europapier Polska wspiera krwiodawstwo

W dniach 13–19 stycz­nia odbędzie się ak­cja Ul­trakrew­ „Ka­żdy ma swój kr­wio­bieg” wspierana przez Eu­ro­pa­pier Pol­ska. Jest to ak­cja spo­łecz­na, która pro­mu­je ho­no­ro­we od­da­wa­nie kr­wi i ak­tyw­no­ść fi­zycz­ną. Or­ga­ni­za­to­rzy chcąc pro­mo­wać ak­cję w ca­łym kra­ju roz­po­częli kam­pa­nię pro­mo­cyj­ną, za­chęca­jącą do ra­to­wa­nia ży­cia. Pla­ka­ty, które po­wsta­ły na jej po­trze­by, zo­sta­ły wy­dru­ko­wa­ne na pa­pie­rze Ma­ster­co­At, dystrybuowanym przez Europapier. Jest to idealne podłoże do standardowych projektów poligraficznych o wysokiej gładkości i wyjątkowej nieprzezroczystości. To już trze­cia edy­cja bie­gu wzdłuż pol­skiego wy­brze­ża, której ce­lem jest pro­mo­wa­nie kr­wio­daw­stwa.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty