Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Europapier Polska wspiera krwiodawstwo

W dniach 13–19 stycz­nia odbędzie się ak­cja Ul­trakrew­ „Ka­żdy ma swój kr­wio­bieg” wspierana przez Eu­ro­pa­pier Pol­ska. Jest to ak­cja spo­łecz­na, która pro­mu­je ho­no­ro­we od­da­wa­nie kr­wi i ak­tyw­no­ść fi­zycz­ną. Or­ga­ni­za­to­rzy chcąc pro­mo­wać ak­cję w ca­łym kra­ju roz­po­częli kam­pa­nię pro­mo­cyj­ną, za­chęca­jącą do ra­to­wa­nia ży­cia. Pla­ka­ty, które po­wsta­ły na jej po­trze­by, zo­sta­ły wy­dru­ko­wa­ne na pa­pie­rze Ma­ster­co­At, dystrybuowanym przez Europapier. Jest to idealne podłoże do standardowych projektów poligraficznych o wysokiej gładkości i wyjątkowej nieprzezroczystości. To już trze­cia edy­cja bie­gu wzdłuż pol­skiego wy­brze­ża, której ce­lem jest pro­mo­wa­nie kr­wio­daw­stwa.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty