Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Pierwszy owoc współpracy

Na zdjęciu Stefan Schülling, członek zarządu Epple Druckfarben oraz Andreas Koch, kierownik działu farb drukarskich w firmie Zeller+Gmelin.

© Epple Druckfarben

Niemieccy producenci farb drukarskich - Epple Druckfarben i Zeller+Gmelin - rozpoczęli współpracę na rzecz rozwoju farb UV. Producenci zaprezentowali pierwszy owoc wspólnej pracy, jakim jest gama farb UV LE/LED dla offsetu arkuszowego LED UV, LE-UV oraz H-UV. Firma Epple odpowiada za sprzedaż nowo opracowanej gamy farb i zamierza wprowadzać produkty na rynek światowy pod marką LightStar. Z kolei Zeller+Gmelin odpowiada za ich produkcję. Kolejne serie kolorystyczne są już w fazie planowania i koordynacji.

Obie firmy mają długą historię produktów, doświadczenia rynkowe i rozwojowe, które przez dziesięciolecia umożliwiły im konkurowanie na wymagającym rynku farb drukarskich. Faza przygotowania pierwszych wspólnych projektów pozwoliła pokazać, że producentów farb łączy zarówno wyraźne zrozumienie dla jakości, jak i uzupełniająca się wiedza fachowa. Firma Epple posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji i rozwoju farb offsetowych do druku arkuszowego i doskonale zna potrzeby swoich klientów, podczas Zeller+Gmelin jest ekspertem w dziedzinie technologii UV, w tym atramentów i lakierów do druku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty