Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Pierwszy owoc współpracy

Na zdjęciu Stefan Schülling, członek zarządu Epple Druckfarben oraz Andreas Koch, kierownik działu farb drukarskich w firmie Zeller+Gmelin.

© Epple Druckfarben

Niemieccy producenci farb drukarskich - Epple Druckfarben i Zeller+Gmelin - rozpoczęli współpracę na rzecz rozwoju farb UV. Producenci zaprezentowali pierwszy owoc wspólnej pracy, jakim jest gama farb UV LE/LED dla offsetu arkuszowego LED UV, LE-UV oraz H-UV. Firma Epple odpowiada za sprzedaż nowo opracowanej gamy farb i zamierza wprowadzać produkty na rynek światowy pod marką LightStar. Z kolei Zeller+Gmelin odpowiada za ich produkcję. Kolejne serie kolorystyczne są już w fazie planowania i koordynacji.

Obie firmy mają długą historię produktów, doświadczenia rynkowe i rozwojowe, które przez dziesięciolecia umożliwiły im konkurowanie na wymagającym rynku farb drukarskich. Faza przygotowania pierwszych wspólnych projektów pozwoliła pokazać, że producentów farb łączy zarówno wyraźne zrozumienie dla jakości, jak i uzupełniająca się wiedza fachowa. Firma Epple posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji i rozwoju farb offsetowych do druku arkuszowego i doskonale zna potrzeby swoich klientów, podczas Zeller+Gmelin jest ekspertem w dziedzinie technologii UV, w tym atramentów i lakierów do druku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty