Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Akademia Heidelberga. MultiDot

Trzeciego dnia Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu, nasz magazyn we współpracy z firmą Heidelberg zorganizował zamknięty workshop dla właścicieli marek pt. Akademia Heidelberga. Multidot. Pierwszym z prelegentów była Izabela Ewa Seidl-Kwiatkowska, która poruszyła temat roli, jaką opakowania spełniają w naszym życiu, oraz omówiła problem fałszerstwa opakowań. Zwrócono uwagę m.in. na fakt, iż złej jakości opakowania rzutują na masowe psucie się żywności. Następnie Marek Chmielewski reprezentujący zespół projektowy Heidelberg Polska zaprezentował najnowsze rozwiązanie Heidelberga, czyli Multidot. Jest to innowacyjny raster offsetowy, Multidot, który implementowany jest na etapie przygotowania do druku. Został on po raz pierwszy zaprezentowany w 2018 roku podczas konferencji naukowej IC i IARIGAI w Warszawie. Co ważne nie wymaga wprowadzania zmian w maszynach. Chmielewski podkreślał, iż zabezpieczenia przeciwko fałszerstwom muszą być niewidoczne, dlatego MultiDot o wielkości 3 kropek, jest perfekcyjnym rozwiązaniem. Akademia Heidelberga była okazją do spotkania drukarni i poznania aktualnych trendów rynkowych i tego, co będzie się działo w najbliższym czasie nie tylko od strony zmian rynku ale również wymagań, jakie stawiane są przed nowoczesnymi drukarniami działającymi w segmencie opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty