Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Akademia Heidelberga. MultiDot

Trzeciego dnia Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu, nasz magazyn we współpracy z firmą Heidelberg zorganizował zamknięty workshop dla właścicieli marek pt. Akademia Heidelberga. Multidot. Pierwszym z prelegentów była Izabela Ewa Seidl-Kwiatkowska, która poruszyła temat roli, jaką opakowania spełniają w naszym życiu, oraz omówiła problem fałszerstwa opakowań. Zwrócono uwagę m.in. na fakt, iż złej jakości opakowania rzutują na masowe psucie się żywności. Następnie Marek Chmielewski reprezentujący zespół projektowy Heidelberg Polska zaprezentował najnowsze rozwiązanie Heidelberga, czyli Multidot. Jest to innowacyjny raster offsetowy, Multidot, który implementowany jest na etapie przygotowania do druku. Został on po raz pierwszy zaprezentowany w 2018 roku podczas konferencji naukowej IC i IARIGAI w Warszawie. Co ważne nie wymaga wprowadzania zmian w maszynach. Chmielewski podkreślał, iż zabezpieczenia przeciwko fałszerstwom muszą być niewidoczne, dlatego MultiDot o wielkości 3 kropek, jest perfekcyjnym rozwiązaniem. Akademia Heidelberga była okazją do spotkania drukarni i poznania aktualnych trendów rynkowych i tego, co będzie się działo w najbliższym czasie nie tylko od strony zmian rynku ale również wymagań, jakie stawiane są przed nowoczesnymi drukarniami działającymi w segmencie opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty