Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Akademia Heidelberga. MultiDot

Trzeciego dnia Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak w Poznaniu, nasz magazyn we współpracy z firmą Heidelberg zorganizował zamknięty workshop dla właścicieli marek pt. Akademia Heidelberga. Multidot. Pierwszym z prelegentów była Izabela Ewa Seidl-Kwiatkowska, która poruszyła temat roli, jaką opakowania spełniają w naszym życiu, oraz omówiła problem fałszerstwa opakowań. Zwrócono uwagę m.in. na fakt, iż złej jakości opakowania rzutują na masowe psucie się żywności. Następnie Marek Chmielewski reprezentujący zespół projektowy Heidelberg Polska zaprezentował najnowsze rozwiązanie Heidelberga, czyli Multidot. Jest to innowacyjny raster offsetowy, Multidot, który implementowany jest na etapie przygotowania do druku. Został on po raz pierwszy zaprezentowany w 2018 roku podczas konferencji naukowej IC i IARIGAI w Warszawie. Co ważne nie wymaga wprowadzania zmian w maszynach. Chmielewski podkreślał, iż zabezpieczenia przeciwko fałszerstwom muszą być niewidoczne, dlatego MultiDot o wielkości 3 kropek, jest perfekcyjnym rozwiązaniem. Akademia Heidelberga była okazją do spotkania drukarni i poznania aktualnych trendów rynkowych i tego, co będzie się działo w najbliższym czasie nie tylko od strony zmian rynku ale również wymagań, jakie stawiane są przed nowoczesnymi drukarniami działającymi w segmencie opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty