Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Duda i Trzaskowski w mediach

 

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przeprowadził analizę obecności kandydatów na prezydenta Polski w mediach podczas II tury wyborów. Wynika z niej, że w okresie kampanii wyborczej przed drugą turą głosowania pojawiło się 12282 publikacji w kontekście wyborów prezydenckich 2020 dotyczących Andrzeja Dudy i  11354 publikacji dotyczących Rafała Trzaskowskiego we wszystkich mediach tradycyjnych (prasa, telewizja oraz radio).

W prasie Prezydent Andrzej Duda pojawił się w 1625 publikacjach z dotarciem wynoszącym 68,2 kontaktów i wartości reklamowej na poziomie 46 milionów złotych. Najczęściej pisały o nim gazety takie jak Gazeta Wyborcza (55 publikacje), Super Express (39), Nowa Trybuna(37), Nasz Dziennik (35) oraz Dziennik Bałtycki (35). Z kolei kandydujący Rafał Trzaskowski pojawił się w prasie 1368 razy z dotarciem wynoszącym 54,4 mln kontaktów i ekwiwalentem reklamowych 35,5 miliona złotych. Informacje prasowe na temat Rafała Trzaskowskiego najczęściej znajdywały się w Gazecie Wyborczej (42 publikacje), Gazecie Polskiej (33), Super Expressie (32), Dzienniku Bałtyckim (30) oraz w prasie Nasz Dziennik (28).

Jeśli chodzi o stacje telewizyjne, wyemitowały one łącznie 479 godzin materiałów ze wzmianką o Andrzeju Dudzie o dotarciu do ponad 605 milionów kontaków i wartośći AVE ponad 131 milionów złotych. Najczęściej mówiono o nim na antenie TVN 24 (578 materiałów), TVP Info (529), TVN 24 Biznes i Świat (416), Polsat News (371) oraz Polsat News 2 (172). Z kolei 447 godzin materiału telewizyjnego było poświęcone Rafałowi Trzaskowskiemu  z dotarciem do 552 milionów i wartości AVE 124 milionów złotych. Najczęściej pojawiał się on na antenie TVN 24 (558 materiałów) TVP Info (497), Polsat News (378), TVN 24 Biznes i Świat (369) oraz Polsat News 2 (162). Poniższe wyniki to efekt 3743 publikacji telewizyjnych o Andrzeju Dudzie i 3522 publikacji na temat Rafała Trzaskowskiego.

W radiu natomiast łączny czas antenowy poświęcony Andrzejowi Dudzie wyniósł 182 godziny, z dotarciem do 506 milionów kontaktów i AVE w wysokości 41 milionów złotych. Był on najczęściej wspominany w stacjach radiowych takich jak Radio Tok FM (272 materiały), Polskie Radio 24 (255), Program 1 Polskiego Radia (254) Radio Zet (111) i Radio RMF FM (110). W przypadku Rafała Trzaskowskiego czas ten wyniósł 173 godziny z dotarciem do 453 milionów kontaktów i wynikiem AVE 39 milionów złotych. O Rafale Trzaskowskim najczęściej mówiono w Polskim Radiu 24 (280), Programie 1 Polskiego Radia (268), Radiu Tok FM (250), Programie 3 Polskiego Radia (123) oraz w Radiu Zet (95).

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.imm.com.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty