Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

25 lat Igepa Polska!

 

Znany dystrybutor papierów poligraficznych, biurowych i materiałów dla reklamy wizualnej Igepa obchodzi w tym roku wyjątkowy jubileusz, jakim jest ćwierćwiecze działalności w Polsce.

W trakcie tych 25 lat, Igepa z małej lokalnej firmy przeobraziła się w ogólnopolskiego gracza z magazynami w pięciu kluczowych lokalizacjach: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. W tym także czasie firma rozszerzyła swój zakres działalności, zapewniając nie tylko produkty papierowe, kartonowe i inne podłoża do druku, ale również materiały i maszyny dla reklamy wielkoformatowej. Cały ten czas firma nieustannie wykorzystywała na rozbudowę swojego portfolio produktów i usług, powiększała powierzchnie magazynowe i biurowe oraz rozwijała logistykę dla pozyskiwania nowych klientów i ich zadowolenia.

Srebrny jubileusz świętowany będzie pod hasłem „25 lat Igepa Polska. Z wami. Dla was. Dzięki Wam.” pokazujące, że sukces firmy nie byłby możliwy bez rozumienia potrzeb i nawiązywania relacji ze swoimi klientami, jak również bez zaangażowania i sumienności pracowników.

Bez wątpienia 25-lecie istnienia firmy jest czasem podsumowań i refleksji, ale także bodźcem do podejmowania całkiem nowych decyzji i planów. My życzymy firmie Igus spełnienia postawionych sobie celów i odnoszenia sukcesów przez następne sto lat i gratulujemy jubileuszu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty