Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Druga inwestycja w Indigo

Polski producent etykiet, firma Eticod, powiększyła swój park maszynowy i zainwestowała w cyfrową maszynę drukującą HP Indigo 6900, aby sprostać szybko zmieniającym się trendom i zapewnić swoim klientom wiele możliwości druku cyfrowego.

© Eticod

Firma Eticod uzupełniła swój park maszynowy o nową cyfrową maszynę HP Indigo 6900, aby zapewnić swoim klientom jeszcze więcej możliwości w zakresie cyfrowego zadruku etykiet. Producent działa na polskim rynku już ponad 25 lat i jest jednym z liderów w produkcji etykiet samoprzylepnych w Polsce. Oferuje etykiety drukowane na folii, papierze i materiałach strukturalnych, koncentrując swoje moce produkcyjne przede wszystkim na etykietach typu peel-of i biletach. Wcześniej firma realizowała zlecenia średnich i dużych serii wyłącznie w druku fleksograficznym, jednak rosnąca liczba klientów zadecydowała o inwestycji w technologię druku cyfrowego. Wtedy to firma zakupiła swój pierwszy system do druku cyfrowego - HP Indigo 6800. Nowe rozwiązanie pozwoliło firmie Eticod na poszerzenie bazy klientów, szczególnie tych zdecydowanych na małe nakłady.

Od momentu inwestycji w HP Indigo, firma uzyskała szereg nowych możliwości produkcyjnych, takich jak np. personalizacja, jednocześnie drukując dla swoich klientów tysiące etykiet o zupełnie różnej szacie graficznej. Cechą wyróżniającą HP Indigo 6900 jest możliwość drukowania na szerokiej gamie różnych podłoży, od folii posrebrzanej, papierów strukturalnych i termicznych, po drewno. Od czasu wdrożenia nowej technologii, firma Eticod stała się jednym z pierwszych producentów drukujących na drewnie, co zostało wyróżnione międzynarodową nagrodę HP - INKSpiration.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty