Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

SunVisto AquaGreen

Dzięki wysokiej drukowności, stabilności, niskiemu poziomowi pienienia i sprawniejszemu czyszczeniu maszyny, firma VPK France odnotowała także znaczącą poprawę jakości i wydajności procesów produkcyjnych.

© Sun Chemical

Firma VPK France, będąca filią VPK Group, podjęła decyzję o wdrożeniu w 10 należących do niej drukarniach odnawialnych farb SunChemical o nazwie SunVisto AquaGreen. Obecnie korzysta z nich już pierwszy z zakładów w Lille. Pozostałe drukarnie będą stopniowo przechodzić na SunVisto AquaGreen, a cały proces konwersji ma zakończyć się w połowie 2021 roku. Farby te znajdują zastosowanie w produkcji opakowań skierowanych do różnych branż: spożywczej, motoryzacyjnej, e-handlu, kosmetycznej oraz winiarskiej i zostaną wdrożone we wszystkich aplikacjach z udziałem tektury falistej, realizowanych w drukarniach zlokalizowanych na obszarze Francji.

Seria SunVisto AquaGreen to wodne farby fleksograficzne dedykowane zadrukowywaniu papieru, tektury falistej, kartonu (także pokrytego warstwą polietylenową) oraz wcześniej przygotowanej folii. W porównaniu z pozostałymi dostępnymi na rynku rozwiązaniami, ich receptura uwzględnia znacząco wysoki udział bioodnawialnych żywic, przy zachowaniu lub poprawie poziomu jakości druku. Seria obejmuje farby we wszystkich standardowych kolorach z biblioteki Pantone. Dostępne są one jako gotowe produkty bądź jako barwy bazowe, przygotowane z myślą tworzeniu własnych wzorców kolorystycznych.

Wybór SunVisto AquaGreen pozwoli firmie zredukować ślad węglowy produkcji nawet o 30 procent. Jak podkreśla Philippe Tran, dyrektor zarządzający VPK France, farby zapewniają lepsze odwzorowanie drukowanych motywów i pozwalają poprawić parametry w zakresie nanoszenia i krycia, co skutkuje gładszą powierzchnią wydruków i lepszym odwzorowaniem punktów rastrowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty