Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Pierwszy klient w UK

Drukarnia Hampton Printing jest pierwszym klientem modelu subskrypcyjnego Heidelberga w Wielkiej Brytanii. Od lewej: Neil Fletcher, dyrektor sprzedaży Heidelberg UK, Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing oraz Ryan Miles, dyrektor zarządzający Heidelberg UK.

Drukarnia Hampton Printing podpisała umowę o modelu subskrypcyjnym w wersji plus z producentem i dostawcą rozwiązań poligraficznych Heidelberg Druckmaschinen, będąc pierwszym w tej formie klientem Heidelberga w Wielkiej Brytanii.

Firma obsługuje klientów z branży modowej, detalicznej i motoryzacyjnej. Wraz z modelem subskrypcyjnym, drukarnia liczy na poprawę wydajności w swoim zakładzie w Bristolu. Podpisana umowa obejmuje kompletny pakiet usług: najnowszą generację maszyny Speedmaster XL 106-6 + L, oprogramowanie Prinect, materiały eksploatacyjne, serwis, a w tym części serwisowe, szkolenia oraz konsultacje i analizy ze wskazówkami ekspertów od Heidelberga.

„Współpracujemy z firmą Heidelberg od ponad 30 lat. Unowocześnienie naszego zakładu i korzystanie z najnowszych technologii to nasz obowiązek, by spełniać wymagania rynkowe i by nieustannie zwiększać wydajność procesów produkcyjnych, jednocześnie koncentrując się w pełni na rozwoju naszej firmy, klientów i pracowników. Model subskrypcyjny Heidelberga zapewnia nam właśnie taką wolność w tym trudnym środowisku nieustannie zmieniających się  potrzeb rynkowych, co ostatecznie przekonało nas do podpisania umowy.”- podkreśla Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty