Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Pierwszy klient w UK

Drukarnia Hampton Printing jest pierwszym klientem modelu subskrypcyjnego Heidelberga w Wielkiej Brytanii. Od lewej: Neil Fletcher, dyrektor sprzedaży Heidelberg UK, Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing oraz Ryan Miles, dyrektor zarządzający Heidelberg UK.

Drukarnia Hampton Printing podpisała umowę o modelu subskrypcyjnym w wersji plus z producentem i dostawcą rozwiązań poligraficznych Heidelberg Druckmaschinen, będąc pierwszym w tej formie klientem Heidelberga w Wielkiej Brytanii.

Firma obsługuje klientów z branży modowej, detalicznej i motoryzacyjnej. Wraz z modelem subskrypcyjnym, drukarnia liczy na poprawę wydajności w swoim zakładzie w Bristolu. Podpisana umowa obejmuje kompletny pakiet usług: najnowszą generację maszyny Speedmaster XL 106-6 + L, oprogramowanie Prinect, materiały eksploatacyjne, serwis, a w tym części serwisowe, szkolenia oraz konsultacje i analizy ze wskazówkami ekspertów od Heidelberga.

„Współpracujemy z firmą Heidelberg od ponad 30 lat. Unowocześnienie naszego zakładu i korzystanie z najnowszych technologii to nasz obowiązek, by spełniać wymagania rynkowe i by nieustannie zwiększać wydajność procesów produkcyjnych, jednocześnie koncentrując się w pełni na rozwoju naszej firmy, klientów i pracowników. Model subskrypcyjny Heidelberga zapewnia nam właśnie taką wolność w tym trudnym środowisku nieustannie zmieniających się  potrzeb rynkowych, co ostatecznie przekonało nas do podpisania umowy.”- podkreśla Mike Malpas, dyrektor zarządzający Hampton Printing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty