Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Konica Minolta instaluje

Druk24h – warszawska firma posiadająca sieć lokalnych drukarń cyfrowych odnowiła część swojego parku maszynowego inwestując w urządzenia Konica Minolta. Najnowsze inwestycje firmy w rozwiązania znanej marki objęły dwie kolorowe maszyny Accurio Press  C2070 i trzy monochromatyczne bizhubPRO 1100 z finiszerami zszywająco-broszurująco-dziurkującymi. Zakupy te zwiększyły moce produkcyjne drukarni, a także dały większą pewność w kontekście spływających na bieżąco i przyjmowanych zamówień. Przedstawiciele drukarni zaznaczają, że posiadanie dużej liczby maszyn to z jednej strony duża elastyczność i bezpieczeństwo produkcji, z drugiej zaś – wyzwanie logistyczne, także w kontekście odpowiedniego rozlokowania wykonywanych prac i przydzielenia ich danej maszynie. W związku z tym Druk 24h wspólnie z Konica Minolta pracuje nad wdrożeniem workflow, który w pierwszej kolejności usprawni wspomniany proces, „spinając” w jeden system wszystkie maszyny tego producenta. W drugim etapie celem będzie zintegrowanie go z całym systemem zarządzania produkcją. Działania te mają przynieść efekty zarówno jeżeli chodzi o poprawę wewnętrznych procedur i realizowanej produkcji, jak też w kontekście jeszcze szybszej obsługi klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty