Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Elastyczne połączenie

 

Firma Scodix, będąca dostawcą udoskonaleń cyfrowych w przemyśle poligraficznym  wprowadza na rynek nowy produkt. Jest to oprogramowanie Scodix Studio W2P. Służy ono do elastycznego połączenia wszystkich głównych istniejących już projektów web-to-print i automatyzacji nawet zadań z tego zakresu. Produkt ten otwiera nowe możliwości generowania zysku w sektorze druku na żądanie zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Działanie nowego produktu Scodic wygląda mniej więcej tak: pliki projektowe wysyłane są do Scodix Studio W2P, gdzie dane są automatycznie przetwarzane i kierowane do maszyny Scodix Ultra. Dzięki automatycznemu procesowi wstępnego przetwarzania danych, oprogramowanie zwiększa produktywność maszyn Scodix Ultra Digital, a co za tym idzie – całego projektu. Zaawansowane rozwiązania nowego rozwiązania wpływają także integrację MIS, udoskonalając proces automatyzacji, pozwalając oszczędzić czas oraz zwiększając wydajność. W przypadku bardziej złożonych zadań Scodix Studio W2P zapewnia gamę dziewięciu uszlachetnień wydruku. Są to Scodix Foil, Scodix Sense, Scodix Glitter, Scodix VDE, Scodix Braille, Scodix Crystals, Scodix Cast & Cure, Scodix Metallic i Scodix Spot, a także (między innymi) powlekanie UV. Nowy produkt firmy Scodix udało się wdrożyć już w ponad dwudziestu drukarniach na terenie Europy i Ameryki Północnej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty