Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

RemaDays 2020

 

Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem i już dawno ją podsumowaliśmy. Czas już jednak rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw Expo organizatorzy zapraszają w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku. Każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Obecnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet aż siedemdziesiąt procent jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2020 roku. Impreza zyskuje również coraz większą renomę poza granicami kraju. Można się spodziewać, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej ośmiuset wystawców. Przyszłoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowić będą spore wyzwanie dla organizatora. Rozpoczęły się prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców, jak i gości. W dwóch halach, w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F), poszerzone zostaną kolejne alejki. Na całym terenie nie zabraknie cieszących się dużym zainteresowaniem stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawia, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza. Na RemaDays Warsaw będzie można poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. Po raz drugi uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej podczas pokazu Gifts&Textile Show. O tym, co zaprezentują poszczególne firmy dowiemy się już w lutym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty