Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

EuroGraf w ofercie ITTP

Data publikacji: październik 2010

 

Instytut Transferu Technologii Poligraficznych (ITTP) poszerzył swoją ofertę o rozwiązanie włoskiej firmy EuroGraf, producenta unikalnego systemu złocenia na zimno, dedykowanego arkuszowym maszynom offsetowym.

 
© EuroGraf

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, która obsługuje arkusz o szerokości do 160 cm.

System EuroGraf można zainstalować inline na każdej sześciokolorowej maszynie drukującej z wieżą lakierującą, a także na maszynach dwukolorowych w trybie offline, które obsługują arkusz o maksymalnej szerokości 160 cm. EuroGraf przeprowadzał już instalacje swojego systemu na maszynach różnych marek (Komori, KBA, Mitsubishi), zarówno nowych, jak i już funkcjonujących. Co więcej, zakończona sukcesem instalacja w grudniu 2007 r. na czteroletniej maszynie KBA 162-6 + LX, była największą instalacją cold foilingu na świecie.

Specjalne urządzenie do nawijania używanej folii w celu jej ponownego użycia dla przyszłych prac oraz system pozwalający na oszczędzanie folii podczas narządzania gwarantują najwyższą ekonomię pracy bez zbędnych strat produkcyjnych. Natomiast wyposażenie I i II zespołu maszyny w dwa wały z napędem serwo do odwijania folii i nawijania poliestrowej bazy, pozwalające na jednoczesne prowadzenie dwóch wstęg folii (opcjonalnie system dyferencyjnego wału umożliwiający prowadzenie kilku ścieżek folii), pozwala na pracę z wysoką wydajnością. Naciąg folii i jej ścieżka są kontrolowane przez zespół Cold Foilera, zapewniając gładkie przejście przez maszynę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty