Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Pierwsza w Polsce maszyna AccurioPress

Nowa inwestycja umożliwiła drukarni Centropap przygotowywanie i produkcję dużej ilości zmiennych danych, oferującej personalizację wydruków w różnych nakładach.

Drukarnia Centropap z Łodzi zainstalowała w swoim zakładzie produkcyjnym pierwszą w Polsce maszynę AccurioPress C12000 firmy Konica Minolta.

Specjalizujący się w technice offsetowej producent zdecydował się na rozszerzenie swoich możliwości w zakresie druku cyfrowego. Wraz z nową inwestycją w maszynę AccurioPress C12000 drukarnia miała na celu przyspieszenie wykonywania zleceń i realizowanie ich bez pośredników, wpływając na ogólną wydajność produkcji. Firmie zależało także na realizacji zarówno dużej liczby zleceń niskonakładowych jak i wydruków wielkoformatowych dla zwiększenia oferty obsługi rynku reklamowego.

Nowa maszyna od Konica Minolta oparta na technologii tonerowej pozwoliła producentowi na spełnienie postawionych wymagań. Rozwiązanie zapewnia wysoką jakość wydruków przy stabilnej wydajności produkcji, prostą obsługę, jak również automatyczną realizację prac przy poziomie obciążenia maszyny do 2,5 milionów wydruków cyfrowych miesięcznie. Maszyna drukuje do 120 stron na minutę przy stałej wydajności na szerokiej gamie nośników o gramaturzeod 52 do 450g/m².

„Obecnie specjalizacja w jednej tylko technologii to za mało. Można oczywiście zastosować taki model, na jakim również my wcześniej opieraliśmy naszą produkcję – wykorzystując do produkcji cyfrowej podwykonawców. Jednak technologia cyfrowa to nie tylko możliwość drukowania różnorodnych nakładów. To także np. personalizacja, a więc poszerzenie oferty dla klientów, którzy oczekują nowoczesnych rozwiązań. Teraz jesteśmy w stanie wydrukować dla nich dużo więcej różnorodnych zleceń, w krótszym czasie, gwarantując przy tym wysoką jakość. Posiadanie własnej maszyny, sterowanej „inteligentnym” oprogramowaniem, a także współpraca z właściwym partnerem – a takim okazała się dla nas firma Konica Minolta, jest gwarancją sukcesu” - mówi Wojciech Niedźwiecki, właściciel drukarni Centropap.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty