Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Wałkujemy temat

Data publikacji: luty 2011

 

Z końcem 2010 roku firma manroland Polska wprowadziła do swojej oferty printcom kolejne walce drukarskie. Firma nawiązała współpracę z jednym z największych producentów walców drukarskich ze Stanów Zjednoczonych, który jest obecny na rynku już od stu lat i posiada ponad trzydzieści fabryk na całym świecie, w tym w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Po pozytywnym przejściu wymagających testów jakościowych, testów w polskich drukarniach i w Print Technology Center w Offenbach oraz po audycie w zakładzie w Polsce, amerykańskie walce otrzymały certyfikat jakości odpowiedni dla marki printcom.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty