Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Wejście w większy format. Speedmaster XL 75 Anicolor.

Data publikacji: marzec 2014

Z początkiem tego roku w zakładach Wiesloch-Walldorf firma Heidelberg rozpoczęła seryjną produkcję maszyn Speedmaster XL 75 Anicolor. Po sukcesie bezstrefowego, krótkiego zespołu farbowego Anicolor w formacie 30 x 50 cm technologia ta jest instalowana również w maszynach w formacie 50 x 70 cm.

 

Speedmaster XL 75 Anicolor zadebiutował na targach drupa 2012 i pomyślnie przeszedł testy w drukarniach akcydensowych oraz opakowaniowych. Dzięki stabilnemu i równomiernemu nadawaniu farby zespoły farbowe są odpowiednio ustawione już po wydrukowaniu 20-30 arkuszy startowych. Obniża to zużycie papieru nawet o 90 proc., a także jest wyjątkowo przyjazne dla środowiska. Pierwsze maszyny Speedmaster XL 75 Anicolor zostały już dostarczone do drukarni akcydensowych i opakowaniowych w Niemczech, Szwajcarii i Holandii. Jest wśród nich drukarnia internetowa W2P, która od 2013 roku wykorzystuje Speedmastera SX 52 Anicolor, a obecnie zamierza zwiększyć wolumen produkcji dzięki czterokolorowej maszynie Speedmaster XL 75 Anicolor z zespołem lakierującym. Pozostałe maszyny są zainstalowane w firmach produkujących opakowania farmaceutyczne, które dzięki Speedmasterowi XL 75 Anicolor mogą sprawniej i taniej realizować mniejsze nakłady. Maszyna jest już gotowa do pokazów w Print Media Center w Heidelbergu i będzie jednym z ważniejszych punktów pokazów podczas marcowej imprezy HEI Quality „Special Applications in Commercial Printing” na temat specjalnych rozwiązań i zastosowań w druku akcydensowym. Speedmaster XL 75 Anicolor wchodzi na rynek jako maszyna do drukowania jednostronnego, a na jesień bieżącego roku planowana jest wersja z odwracaniem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty