Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Mark II Series

Oferta Mutoh Mark II składa się z dwóch 6-kolorowych modeli: rolowej maszyny ValueJet 1638UR Mark II i maszyny hybrydowej ValueJet 1638UH Mark II.

© Atrium

Firma Atrium Centrum Ploterowe wprowadziła do swojego portfolio nowe maszyny drukujące UV LED marki Mutoh - Mark II. Oferta składa się z dwóch 6-kolorowych modeli (CMYK, biały i przezroczysty): rolowej maszyny ValueJet 1638UR Mark II o szerokości 162 cm i maszyny hybrydowej ValueJet 1638UH Mark II, obsługującej zarówno nośniki rolowe, jak i sztywne. Urządzenia przeznaczone są do produkcji grafik wysokiej jakości, takich jak nadruki reklamowe, grafiki podłogowe, okienne i dekoracyjne, oznakowanie, banery, etykiety, próbki opakowań i wiele innych. Dzięki integracji dwóch lamp UV LED i dwóch głowic drukujących „piezo”, maszyny umożliwiają wydruk o rozdzielczości do 1440 x 1440 dpi. Oprócz tego oferują nowe tryby drukowania i funkcje, takie jak algorytm splotu nowej generacji opracowany do cyfrowego druku Intelligent Interweaving UV oraz technologię Mutoh VerteLith Clear Tone i DropMaster. Maszyny oferują trzy konfiguracje pracy: podwójny CMYK, CMYK + lakier lub CMYK + biały + lakier i obsługują szeroką gamę materiałów, w tym na nośniki wrażliwe na temperaturę, a dzięki zastosowaniu białego atramentu mogą drukować ciemne i przezroczyste podłoża. Ponadto urządzenia zostały wyposażone w oprogramowanie VerteLith RIP z zaawansowaną obsługą sześciu kanałów, aby zapewnić zwiększoną wydajność i jakość druku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty