Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowy dyrektor finansowy

Rada Nadzorcza firmy Heidelberger Druckmaschinen powołała pięćdziesięciodwuletniego Marcusa A. Wassenberga na członka zwyczajnego zarządu i dyrektora finansowego Heidelberger.  Będzie on pełnił swoją nową funkcję od 1 września 2019 roku. Marcus A. Wessenberg zastąpi w przedsiębiorstwie Dirka Kaliebe, który - jak zapowiedziano wcześniej - z końcem września odejdzie z firmy na własną prośbę. Przedstawiciele firmy wyrażają radość ze zwerbowania Marcusa Wassenberga - lidera z wieloletnimi kompetencjami w zakresie zarządzania w sektorze finansowym. Dzięki swojemu doświadczeniu w branży inżynierii mechanicznej i zakładowej, dostosuje przyszłe ramy finansowe Heidelberga do wymogów transformacji cyfrowej i ustabilizowania bilansu. Ponadto Wasserberg z powodzeniem wdrażał już projekty zmian w celu zwiększania wydajności, dzięki czemu jest on odpowiednim nowym dyrektorem finansowym dla firmy Heidelberg. Wassenberg był ostatnio dyrektorem finansowym w Rolls-Royce Power Systems AG, z siedzibą we Friedrichshafen. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora finansowego w fabryce Senvion SE. Urodził się w 1966 r. w Grevenbroich w Nadrenii Północnej-Westfalii. W 1993 r. ukończył ekonomię na Uniwersytecie Ruhry w Bochum. Karierę zawodową rozpoczął jako audytor; następnie zajmował stanowiska  dyrektora finansowego w jednej z wiodących na rynku agencji PR i niemieckiej spółce zależnej firmy amerykańskiej. Kolejnym krokiem w jego karierze było przejęcie kierownictwa średniej grupy lotniczej Cirrus Group Holding.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty